Rīgā tiek atvērts pirmais NOLO zīmola veikals Baltijā

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

NOLO zīmols radīts ar mērķi apvienot jaunu Eiropas modes mākslinieku izstrādātus apģērbu modeļus, izceļot skandināvu dizainu, kas apvienots ar dienvidniecisko izsmalcinātību. NOLO zīmola pamatā ir sieviešu apģērbi un to aksesuāri.

NOLO apģērbu līnija veidota mūsdienīgām pilsētniecēm, kuras prot novērtēt modernu dizainu, izejmateriālu kvalitāti un pieejamu cenu. NOLO kolekcijā tiks piedāvāti vairāk kā 200 dažādi apģērbu modeļi dažādās krāsu gammās. Kolekcijas mērķis ir piedāvāt pilsētniecēm pilnvērtīgu garderobi visas dienas garumā- liekot uzsvaru/akcentu uz apģērba unikalitāti un interesantajām detaļām.

Plašā izvēlē tiks piedāvāti komfortabli un stilīgi brīvā laika apģērbi. Lai gan varētu likties, ka brīvā laika apģērbus piedāvā daudzi zīmoli, tomēr ir vērts atnākt uz jauno veikalu, lai apskatītu, kā tos izstrādājuši NOLO kolekcijas dizaineri. Brīvā laika apģērbu līnija veidota ne tikai lai atpūstos, bet arī baudītu dzīvi un būt skaistai. Brīvā laika apģērbu līnija veidota ne tikai lai sieviete justos ērti un skaisti izskatītos, bet arī, lai tajā varētu izbaudīt dzīvi visā tās krāšņumā.

NOLO kolekcijā būs atrodamas gan pašu dizaineru veidotas, gan pēc mākslinieku skicēm īpaši šai apģērbu kolekcijai izgatavotas ekskluzīvas rotaslietas un aksesuāri no Itālijas.

NOLO zīmola pirmais veikals atrodas Kr.Barona ielā 31a. Veikala konceptu izstrādājusi viena no pasaules vadošajām kompānijām, kurai ir milzīga pieredze pazīstamāko zīmolu veikalu atvēršanā visā pasaulē.

NOLO zīmolu izveidojusi kompānija «Viastor», kuras paspārnē jau šobrīd darbojas 26 veikali visā Baltijā, pārstāvot zīmolus Camel Active, Olsen, Charles & Keith, Brax, LIU JO.

«Viastor» valdes priekšsēdētāja Viktorija Joniene stāsta par zīmola NOLO ieviešanu: «Nu jau vairāk kā 15 gadus mēs darbojamies Baltijas tirgū. Pateicoties veiksmīgai sadarbībai ar apģērbu ražotājiem, mēs esam izzinājuši ne tikai pašu ražošanas procesu, bet arī tā stiprās un vājās puses. Tāpat 15 gadu pieredze,

ikdienā sastopot mūsu veikalu klientus, mums ir ļāvusi izdarīt secinājumus par patērētāju vajadzībām un vēlmēm. Zīmolā NOLO apvienotas ražotāju iespējas un patērētāju vēlmes, izmantojot jaunu Eiropas dizaineru idejas.

Kā vēl vienu no NOLO papildus priekšrocībām jāpiemin fakts, ka mūsdienīgie un stilīgie apģērbi nav pieejami ļoti lielā tirāžā, tādēļ apģērbs liek katrai tā īpašniecei justies nedaudz īpašai.

Iegādājoties NOLO zīmolu, sieviete saglabās savu rakstura identitāti, kā arī neupurēs komfortu, tiecoties pēc modernām un aktuālām lietām.»

aplūkot šeit.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu