Prezentē pētījumu par sociālo tīklu lietotājiem

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: prezentācijas materiāli

Kopš 2012. gada jūnija Latvijā tiek izmantota «Aegis Media» grupai piederošā «Consumer Connection System» (CCS), kas ir unikāla globāla sistēma, kurā apvienoti lokāli reprezentatīvi pētījumi, zināšanas un plānošanas instrumenti, kas dod iespēju iegūtos datus un zināšanas par zīmolu patērētājiem izmantot mārketinga komunikācijas un mediju stratēģiju izveidē.

«Aegis Grupu» Latvijā pārstāv divas mediju aģentūras – «Carat» un «Vizeum».

Padziļinātais pētījums, kas integrēts CCS sistēmā, ļauj klientiem atrast vērtīgākos zīmola patērētājus un veikt to segmentāciju. Klientiem ir unikāla iespēja saņemt padziļinātu informāciju par zīmola lietotājiem, viņu vērtībām un mediju lietošanas paradumiem no viena datu avota.

Pirms 12 gadiem meklējami CCS pirmie soļi Lielbritānijā, tagad šis pētījums aptver jau vairāk kā 45 valstis.

Aģentūras mediju analītiķis Aivars Šmits atklāj, ka CCS sniedz atbildes uz būtiskākajiem jautājumiem, ko klienti uzdod mediju aģentūrām:

1)         Kas ir mani vērtīgākie patērētāji?

2)         Ar kādu ziņu un kur sasniegt, iesaistīt vai mainīt visvērtīgāko patērētāju uzvedību, iegūstot maksimālu atdevi no katra ieguldītā lata?

Reprezentatīva, 3000 Latvijas respondentus aptveroša pētījuma rezultāti, kas integrēti CCS sistēmā, tā ir iespēja, kas paveras Latvijā, lai radītu patērētāju ieradumiem un vērtībām atbilstošas un iesaistošas komunikācijas programmas un mediju stratēģijas.

Daļa no CCS ir plašs pētījums, kas aptver vairāk saskarsmes punktu, jaunos un digitālos medijus, kas netika iekļauti mediju un zīmolu pētījumos līdz šim. Šī pētījuma centrā ir patērētājs. CCS ietverta virkne jautājumu, kas atklāj patērētāju vērtības un dzīves stilu, tas dod iespēju tos precīzāk uzrunāt un iesaistīt.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu