Jaunie «BMW F 700 GS» un «BMW F 800 GS» motocikli

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

«BMW Motorrad» turpina GS veiksmes stāstu ar uzlabotām divu sekmīgo enduro modeļu versijām: «F 700 GS» un «F 800 GS». Kā ierasts, «BMW Motorrad» ir pieņēmis izaicinājumu kaut ko labu padarīt vēl labāku, nemainīgi vēršot uzmanību uz GS raksturīgajām kvalitātēm un attīstot šo koncepciju.

Jaunais «F 800 GS» apvieno piemērotību lietošanai uz ceļa un izcilas bezceļu braukšanas īpašības, sapludinot šīs divas pasaules kopā līdz šim šajā motociklu klasē neredzētā veidā. Savukārt jaunais F 700 GS ir paredzēts motociklistiem, kuri vēl netiecas pēc šāda līmeņa bezceļu pieredzes. Tas izceļas ar zemāku sēdēšanas augstumu, izcilām īpašībām ikdienas lietošanai un vairāk nekā pietiekamu jaudu, vienlaikus nodrošinot arī izcilu ekonomiju.

Atbilstoši «Safety 360°» principam jaunajiem motocikliem standartaprīkojumā ir iekļauta «BMW Motorrad» ABS sistēma. Jaunajiem F 700 GS un F 800 GS ir arī citas to klasēm atbilstošas inovatīvas drošības sistēmas, piemēram, papildaprīkojuma ASC (automātiskā stabilitātes kontrole) un arī papildaprīkojumā pieejamā ESA (elektroniskā balstiekārtas pielāgošana).

Gan «F 700 GS», gan «F 800 GS» jaudas avots joprojām ir 4 vārstu divu cilindru 798 cm3 dzinējs ar šķidro dzesēšanu, elektronisku degvielas iesmidzināšanu, slēgtas sistēmas katalizatoru un sešpakāpju pārnesumkārbu. Īpaši pievilcīgu to padara spontānā reakcija, iespaidīgā vilktspēja un mazais degvielas patēriņš. Vēl viena unikāla sērijveida motociklu ražošanas iezīme ir masas līdzsvars, kas balstīts uz papildu klani. Tas kompensē pirmo un otro inerces spēku, nodrošinot divu cilindru darbību ar mazu vibrāciju. «F 800 GS» dzinējs joprojām nodrošina 63 kW (85 ZS) pie 7 500 apgr./min, maksimālais griezes moments ir 83 Nm pie 5 750 apgr./min.

Salīdzinot ar priekšgājēju, jaunajam «F 700 GS» ir uzlabota jauda un griezes moments. Ar 55 kW (75 ZS) pie 7 300 apgr./min (F 650 GS: 52 kW [71 ZS] pie 7 000 apgr./min) tā dzinējs tagad nodrošina par 4 ZS lielāku jaudu, bet ar 77 Nm pie 5 500 apgr./min (F 650 GS: 75 Nm pie 4 500 apgr./min) tas nodrošina arī lielāku maksimālo griezes momentu. Apvienojumā ar zemāku kopējo pārnesuma koeficientu, motocikls tagad piedāvā vēl labāku dzinēja sniegumu un braukšanas dinamiku.

Jaunajiem «F 700 GS» un «F 800 GS» ir jau pazīstama balstiekārtas tehnoloģija. Tērauda rāmis cilindriskā konstrukcijā integrē dzinēju kā nesošu elementu. Nemainīgs ir palicis aizmugurējais rāmis ar tērauda caurulēm, alumīnija dubultais manipulators un diski ar riepām.

Tāpat kā «F 800 GS», jaunā «F 700 GS» priekšējais ritenis tagad ir aprīkots ar dubulto disku bremzēm. Turklāt abiem jaunajiem GS modeļiem standartaprīkojumā pirmoreiz ir jaunās paaudzes «BMW Motorrad» divkanālu ABS.

Elektroniskās balstiekārtas pielāgošanas sistēma ESA šajā motociklu segmentā ir jaunums. Pieejama papildaprīkojumā no rūpnīcas, tā ļauj braucējam viegli iestatīt aizmugurējo balstiekārtas stieņu atsitienu amortizāciju, nospiežot pogu uz stūres stieņa, savukārt pieejamie «Comfort», «Normal» vai «Sport» iestatījumi atbilstoši pielāgo iestatījumus ceļam un braukšanas stilam. Vēlamo amortizācijas iestatījumu gredzens ir pielāgots ērtākai lietošanai.

«BMW Motorrad» ASC (automātiskā stabilitātes kontrole) jauno motociklu tirgus segmentā arī ir unikāls papildaprīkojums no rūpnīcas. Šī vilces kontroles sistēma, uzņemot paātrinājumu, novērš nevēlamu aizmugurējā riteņa izslīdēšanu, kas varētu izraisīt aizmugurējās saķeres un attiecīgi kontroles zudumu pār aizmugurējo riteni. Tādējādi tiek uzlabota braukšanas drošība, īpaši, ja ceļa segums piedāvā samazinātu berzi.

Analogais spidometrs un dzinēja ātruma displejs ir novietoti vertikāli, to jaunās skalas nodrošina vēl ērtāku jaunā «F 700 GS» un «F 800 GS» ceļa un dzinēja ātruma rādījumu nolasīšanu. Informācijas displejs standartaprīkojumā ietver arī degvielas līmeni un dzesēšanas šķidruma temperatūru.

Arī formas ziņā jaunie «BMW F 700 GS» un «F 800 GS» ir uzlaboti, lai radītu izteiksmīgāku dizainu, atbilstošu katra modeļa raksturam. Nozīmīgākie uzlabojumi veikti sānu apdares daļā, kas tagad izceļas ar dinamiskāku stilu un vēl patiesāk ataino atšķirīgos. Vizuālo līdzekļu komplektu noslēdz jaunas krāsu apdares koncepcijas un uzraksti.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu