Automīļus neizpratnē atstājusi «Toyota Auris» reklāma ar kailu ukrainiešu modeli.Reklāmā modele redzama tikai biksītēs, bet - ak vai - tā nemaz nav modele, bet gan modelis.
«Toyotas» reklāma šokējusi ar kailu ukrainiešu modeli VIDEO (102)
Jā - «Toyota» nolēmusi vairāk publicitātes reklāmas kampaņai piesaistīt, izmantojot 19 gadus veco androgīno modeli Stavu Straško. Meitenīgā paskata jaunietis dzimis Ukrainā, bet vēlāk pārcēlies uz Izraēlu.
«Kļuvis par modeli, es sapratu, ka esmu androgīns,» stāstījis Straško, «Stilisti mani mūžīgi ģērba sieviešu drēbēs un pār mani nāca atklāsme - es tiešām līdzinos sievietei. Mani allaž jauc ar meiteni un pie tā jau esmu pieradis. Parasti, kad cilvēki sāk ar mani runāt, viņi saprot, ka esmu puisis, tomēr dažreiz viņi uztver mani kā meiteni, nesaprotot, kas es esmu patiesībā. Tajās situācijās es uzskatu, ka viņu saprāts redz to, ko vēlas redzēt.»
Šobrīd androgīnie modeļi jauc prātus pat mdoes ekspertiem. Viņi pat tiek seksīgāko sieviešu topos. Piemēram, «FHM» seksīgāko sieviešu topa simtniekā iekļuvis bosniešu izcelsmes puisis Andrejs Pedžičš. Viņš seksīgumā apsteidzis pat Lady Gagu un izbijušo «Victoria's Secret» modeli Izabellu Gulāru.
Šoks un sekss esot ietekmīgākie reklāmas instrumenti, laikam tieši tādēļ «Toyota» izmantojusi šādu reklāmas triku, sava ne visai izteiksmīgā modeļa kampaņai. Kā vēsta «newsru. com», šim modelim jau dota iesauka «ne Corolla».