Centrālais Maskavas universālveikals (CUV) aizsācis neparastu reklāmas stratēģiju. Veikala skatlogos tika izlikti reklāmas kampaņas plakāti «Drīz uz skolu», kuri veidoti komiksu stilā un kuros paustas neviennozīmīgas frāzes:
Kas nevalkā «Prada», ir <i>losis</i>
- «Kas nevalkā «Prada», ir losis!»
- «Visi cilvēki kā cilvēki, bet es ģērbjos «Burberry»»
- «Beidzot es dodos uz skolu. Tagad mani interesē tikai lupatas, bet jūs, divi veci kropļi, man vairs neesat vajadzīgi»
- «Gribu būt bagāta un slavena, braukt ar «Bentley» un apģērbu pirkt tikai CUV»
- «CUV, saki man tā, vai es skolā esmu visstilīgākā?»
Skandalozā reklāmas kampaņa guva plašu rezonansi. Konkurences padome universālveikala vadībai paziņoja, ka reklāmas plakāti ir ne tikai nekorekti un pārāk izaicinoši, bet arī pretrunā ar likumu. Proti, tajos tiek lietoti rupji un aizskaroši vārdi, kā arī skaļie saukļi pauž negatīvu attieksmi pret cilvēkiem, kuri neizvēlas reklamētos zīmolus. Pāris reklāmas saukļi pārkāpj likumu, kas sargā nepilngadīgo tiesības. Piemēram, plakātu galvenās varones izmisīgais lūgums tēvam nopirkt viņai «kurpes, cepurīti un kleitu», ir Krievijas reklāmas likuma punkta pārkāpums, kurš paredz: «Reklāmā aizliegts mudināt nepilngadīgos pārliecināt vecākus vai citus cilvēkus iegādāties reklamējamo produktu.» Cits reklāmas sauklis, kurā teikts, ka klasē «visi no skaudības uzsprāgs», var radīt iespaidu, ka reklamējamās preces iegūšana pusaudzim liks justies pārākam pār citiem.