«Lattelecom» sadarbosies ar «Logica» e-rēķinu pakalpojumu sniegšanā

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

«Lattelecom» grupas uzņēmums «Lattelecom BPO» noslēdzis sadarbības līgumu ar vienu no vadošajiem Eiropas IT un biznesa ārpakalpojumu sniedzējiem «Logica», kas paredz savstarpēji nodrošināt e-rēķinu apriti klientiem. Sadarbojoties tiks nodrošināta rēķinu elektroniska apmaiņa starp uzņēmumiem Baltijā, kas ir «Lattelecom» klienti, un globālajiem uzņēmumiem — «Logica» klientiem — citās pasaules valstīs, portālu «Apollo» informēja «Lattelecom» pārstāvis Deniss Kolosovs.

Klientu ieguvums, izmantojot e-rēķinu pakalpojumu, ir ātrāka rēķinu nosūtīšana un saņemšana, ātrāka apmaksas veikšana un mazāks personāla patēriņš. Ieguvumi rodas, jo ir iespēja rēķina datus nosūtīt un saņemt elektroniski un nav nepieciešams datus manuāli ievadīt grāmatvedības sistēmās.

Līdz šim «Lattelecom BPO» piedāvāja tikai papīra rēķinu apstrādes pakalpojumu Baltijas valstu korporatīvajiem klientiem, bet, noslēdzot sadarbības līgumu ar «Logica», radusies iespēja dokumentu elektroniskai apritei gan uzņēmumiem Baltijā, gan arī ar uzņēmumiem, kas darbojas citās pasaules valstīs.

«Līdz ar potenciālām izmaiņām Eiropas Savienības valstu likumos saistībā ar pāreju uz rēķinu apriti elektroniskā formā uzņēmumi varēs ietaupīt arī papīra rēķinu izsūtīšanas izdevumus un laika resursus, kā arī atstāt pozitīvu ietekmi uz vidi, samazinot papīra lietošanu,» ir pārliecināta «Lattelecom BPO» valdes priekšsēdētāja Ilze Zoltnere.

«Lattelecom BPO» e-rēķinu apmaiņā nodrošina klientu grāmatvedības sistēmu saderību, lai rēķina datus būtu iespējams nosūtīt no rēķina izrakstītāja grāmatvedības sistēmas un apstrādāt saņēmēja sistēmā. Saderības nodrošināšanai starp uzņēmumiem «Lattelecom BPO» darbojas kā elektronisko dokumentu brokeris un rūpējas, lai uzņēmumiem būtu vienkāršāk sazināties ar esošajiem piegādātājiem un klientiem, kā arī dokumentu elektroniskajā plūsmā ērtāk iesaistīt jaunus klientus un piegādātājus.

Biznesa procesu ārpakalpojumu sniegšana ir viens no «Lattelecom BPO» galvenajiem darbības virzieniem, sniedzot iespēju klientiem lielāku uzmanību veltīt to darbības pamatvirzieniem. «Lattelecom BPO» klientiem piedāvā pasūtījumu un rēķinu apstrādi, elektronisko un papīra dokumentu arhivēšanu, sniedz personāla administrēšanas un algu aprēķinu ārpakalpojumus, klientu kontaktu apkalpošanas ārpakalpojumus, kā arī citus ārpakalpojumus.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu