«Stratēģiskā pārdošanas vadība»

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Izdevniecība «Lietišķās informācijas dienests» izdevusi grāmatu «Stratēģiskā pārdošanas vadība», kurā apkopotie raksti sniedz padomus, kā maksimāli uzlabot pārdošanas komandas rezultātus un plānot nākotnes izaugsmi.

Grāmatas autori, Hārvarda Biznesa augstskolas pasniedzēji, profesori un mārketinga eksperti praktiķi, šajā grāmatā cenšas atbildēt uz mūžseno jautājumu, vai klientam vienmēr ir taisnība, skaidro, kā veidot labus pārdošanas tīklus, vadīt pārmaiņas un kā risināt nesaskaņas un veidot attiecības starp pārdošanas un mārketinga nodaļām.

Grāmata «Stratēģiskā pārdošanas vadība» ir viena no grāmatu sērijas «Harvard Business Review on...» latviešu valodā tulkotajām un izdotām grāmatām. Šī grāmatu sērija veidota ar mērķi sniegt vadītājiem un profesionāļiem noderīgu informāciju par konkurētspējas saglabāšanu mūsdienu pasaulē, un tajā apkopoti labākie žurnālā «Harvard Business Review» publicētie zinātnieku pētījumi un raksti.

www.lid.lv

Izdevniecība «Lietišķās informācijas dienests» jau 15 gadus specializējas profesionālas un kvalitatīvas informācijas un literatūras izdošanā profesionāļiem, vadītājiem un uzņēmējiem. Izdevniecība izdod Latvijas autoru un latviski tulkotas biznesa un profesionālās grāmatas, kas atzītas visā pasaulē, kā arī atbilst Latvijā aktuālajām norisēm. Izdevniecība «Lietišķās informācijas dienests» ir sadarbības partneris tādām pazīstamām izdevniecībām kā «Harvard Business School Press» (ASV), «Kogan Page» (Lielbritānija) u. c.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu