«Citroen» jaunais pilsonis «C1» iegūst papildus dzirksti

VEHO
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Citroen
Ar veiklo, dinamisko, atjautīgo «C1» ir viegli sadzīvot, tā kā tas ir praktisks un daudzpusīgs ceļabiedrs. Šī pilsētas auto inovatīvais, kompaktais dizains un dabu saudzējošais dzinējs vēlreiz pasvītro «Citroen» kreativitāti. 2008. gada JD Power un L’Automobile Magazine izpētē, pamatojoties uz klientu apmierinātību Francijā, «C1» ir ieguva augstāko vērtējumu starp «vēlamākais auto» kategorijā.    

Kopš 2005. gada, kad «C1» parādījās tirgū, ir pārdotas 310 000 vienības visā pasaulē. «Citroen» markai ir tas gods šī gada beigās prezentēt jauno «C1» versiju. Uzlabotais «C1» ir saglabājis tādas oriģinālās versijas īpašības kā ietilpību, pievilcību, rotaļīgo virsbūves dizainu, lielisku stabilitāti uz ceļa, bezkompromisa drošību un citas kvalitātes. Degvielas patēriņš un CO2 izmešu līmenis ir saglabājies izcils: 68 ZS 1.0i benzīna dzinējs ar piecu ātrumu mehānisko pārnesumkārbu patērē tikai 4,5l/ 100km, CO2 izplūdes līmenis 106 g/km.

Enerģisks un izsmalcināts stils

Izmaiņas automašīnas priekšpusē un izceltais bamperis uzsver «C1» celies un brauc noskaņojumu. «Citroen» ir veicis izmaiņas arī automašīnas iekšpusē - īpaši salona dizaina plānojumā. «C1» ir pieejams (atkarībā no tirgus) ar īpaši izsmalcinātu salona apdari, kas piešķir auto vēl lielāku pievilcību. 

Ekonomijai un videi pateicīgs

«C1» ir aprīkots ar augstas veiktspējas dzinēju, kas liek justies vienlīdz komfortabli gan pilsētā, gan uz šosejas. Kombinācijā ar automašīnas mazo masu, arī degvielas patēriņš ir ļoti zems. Modelis ar 68 ZS 1.0i benzīna dzinēju ar piecu ātrumu mehānisko pārnesumkārbu patērē tikai 4,5l/ 100km, CO2 izmešu līmenis izplūdes gāzēs 106 g/km. 

Uzlabotais «C1» saglabājis visas tā spēcīgās īpašības, kuras nesušas tam veiksmi: izcilu vadāmību, augstākā līmeņa drošību, kompaktās proporcijas manevrēšanai pilsētā, zemo cenu un ekspluatācijas izmaksas.  

Daudz mirdzošāks un izsmalcinātāks stils

Līdzīgi kā oriģinālais modelis, jaunais «C1» ir daļa no «Citroen» stratēģijas: virzīt tirgū dažādāka stila un koncepta mazās klases automašīnas. Tas ir iemesls kāpēc arī jaunajā izpildījumā šis auto saglabā divas virsbūves: 3 durvju versiju cilvēkiem, kuri pārsvarā pielieto tikai priekšējos sēdvietas; 5 durvju versiju, lai pārvietošanās būtu praktiska arī četriem pasažieriem 

Neparasts virsbūves stils/ risinājums

Pārveidotā «C1» priekšpuse automašīnai piešķir vairāk vitalitāti. Jaunais bamperis - lielāks un vairāk izliekts, piešķir rosīgāku, enerģiskāku izskatu un elegances pieskārienu. Jaunais modelis lepojas ar hromētajām līnijām, kuras akcentē bampera izliekumus un piešķir dzīvīgumu un mūsdienīgumu.

Pievilcīgs interjera dizains

Dažādi uzlabojumi ir veikti arī «C1» kabīnē, tieši interjera risinājuma ziņā. Divi jauni apdares materiāli: dominējošais tumši zilais un bordo sniedz vitalitāti un eleganci automašīnas salonam. Atkarībā no tirdzniecības valsts ir pieejami arī ādas un alcantara apdares risinājumi. Jaunās apdares iespējas pieļauj arī ādas apdares stūri, ādas pārnesumu pārslēga apdari, melnu glancētu apdari spidometram, apgriezienu rādītājam, gaisa ventilācijas lūkai un melnus glancētus durvju rokturus. Gaisa kondicionieris, vieglmetāla diski un CD auto sistēma ir iekļauti šīs automašīnas standarta aprīkojumā.   

Zem centrālās konsoles ir cilindriskas formas displejs, kuru raksturo jaunais sietspiedums (skaidrākam un modernākam attēlam). Šis uzlabojums attiecas uz visu «C1» versiju klāstu. Ir optimizēts arī bagāžas nodalījums, paverot iespēju pārvest lielākus priekšmetus.

Perfektas proporcijas pilsētas dzīvei

Ar «C1» parametriem : 3.43 m garumu, 1.63 m platumu un 1.47 m augstumu, tas ir perfekti piemērots pilsētai! Neskatoties uz iespaidīgi mazajām automašīnas korpusa dimensijām, iekšpuse tam ir ietilpīga un pietiekami plaša, lai ērti būtu četriem pasažieriem: plata telpa elkoņu augstumā (1,38m) un pareizs augstums līdz griestiem (0,87m) un dāsna telpa kājām aizmugurējiem pasažieriem paaugstina aizmugurējo vietu pasažieru komfortu. 

Paraugmanieres uz ceļa

«C1» lepojas ar tā nevainojamu vadību uz ceļa, jo ar to ir patīkami braukt gan pilsētā, gan laukos. Tā ritošā daļa nodrošina lielisku noturību uz ceļa un saskaņoti darbojas ar aktīvo drošības sistēmu. Kā arī modelis piedāvā citas augstākā līmeņa drošības sistēmas iezīmes kā ventilējamas priekšējās disku bremzes, ABS, EBD un ceļa pagriezienu stabilitātes kontroli CSC, un arī aprīkojumā iekļautos vadītāja un pasažieru gaisa drošības spilvenus.   

Dzinējs, kas respektē vidi

Atbildot uz patērētāju atšķirīgajām vajadzībām, tagad «C1» būs pieejams ar dīzeļa un benzīna dzinējiem, ar manuālo, kā arī ar elektroniski vadāmo manuālo Senso Drive 5 pārnesumu kārbu. 1.4 HDi 55 ZS sniedz 40 kW jaudu pie 4,000 apgr./min. un griezes momentu 130 Nm pie 1,750 apgr./min.  Iespaidīgi zems vidējais degvielas patēriņš 4,1l uz 100km un CO2 izmešu līmenis 109 g/km. 1.4 HDi 55 ZS piedāvā mehānisko 5 pārnesumu kārbu. 

1.0i 68 ZS benzīna dzinējs piedāvā elastīgu, lineāru paātrinājumu. Tas attīsta 50 kW jaudu pie 6,000 apgr./min. un 93 Nm griezes momentu pie 3,600 apgr./min. Šī dzinēja vidējais degvielas patēriņš ir 4,5l uz 100km un CO2 izmešu līmenis 106g/km braucot ar 5 pārnesumu mehānisko pārnesumu kārbu un 107 g/km braucot ar 5 pārnesumu elektroniski vadāmo SensoDrive versiju.  

Maza cena un zemas ekspluatācijas izmaksas

«C1» ir pieejams par ļoti pievilcīgu cenu; tā ikdienas ekspluatācijas izmaksas ir zemas, tam ir ārkārtīgi mazs degvielas patēriņš un saprātīgas uzturēšanas izmaksas (servisa apkope dīzeļa dzinējam ik pēc 30 000km). Šī modeļa attīstības procesā tika likts liels uzsvars uz ilglaicīgu auto detaļu saglabāšanos un kalpošanu, lai apkopes un servisa apmeklējumi tiktu samazināti līdz minimumam. 

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Nepalaid garām
Uz augšu