«Meteorīta» kampaņa vēl nav beigusies

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Izrādās, viltus meteorīta akcija vēl nav beigusies — tā ir tikai neliela daļa no plašākas kampaņas, laikrakstam «Neatkarīgā» atklāj mediju aģentūras «Inspired» direktors Kārlis Gedrovics.

Viņam gan neesot tiesību stāstīt, kas sagaida iedzīvotājus. Bet tieši tas, ka «Tele 2» kā kampaņas autori vilcinās ar turpinājumu, visticamāk, nevainagosies panākumiem.

Pēc reklāmas un mārketingu speciālistu ieskatiem, Latvijas tēls «meteorīta» kampaņā ilgtermiņā nebūs zaudētājs. «Nedomāju, ka ar šo vienu aktivitāti nodarīts kāds būtisks zaudējums Latvijas tēlam. Latvija pašlaik pasaulē saistās ar milzīgu bēdu ieleju, kam nu, iespējams, pievienots arī jokdaru bedres un pamuļķu zemes statuss,» uzskata komunikāciju aģentūras «DDB Latvija» direktors Andris Rubīns.

Viņam ir grūti iedomāties, kā šāda mediju, valsts iestāžu un sabiedrības muļķošana diennakts garumā un tad pavisam nevainīga atzīšanās varētu uzlabot «Tele 2» reputāciju un zīmola mīlestību.

«Lai cik man simpātisks šķiet organizatoru mērķis iedvesmot Latvijas sabiedrību un radīt interesantus notikumus, taču šo mērķi pilnīgi noteikti bija iespējams sasniegt «caurspīdīgāk», cilvēciskāk un godīgāk. Taču acīmredzot vēlme sasniegt vēl nebijušu uzmanību iesaistītās personas tā apdullināja, ka neļāva apzināties ar to saistītos riskus un negatīvo rezonansi,» saka Rubīns.

Savukārt Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem valdes priekšsēdētājs Tomass Kotovičs uzsver: «Nedrīkstam zaudēt uzticamību auditorijai. Manuprāt, šeit nav milzīgas problēmas. Taču daudz svarīgāk ir atcerēties — nekad nemelot. Izrakt bedri — noteikti nav melošana. Pārējais, kas saistīts ar kampaņas mērķu atklāšanu, pagaidām ir nezināmie faktori.»

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu