«Nu kuram tad reizi pa reizei negadās pa kādai
kļūmītei», vai arī, «kurš strādā, tas kļūdās» – ar šādiem attaisnojumiem reizēm var izlīdzēties. Bet nevis tad, ja nemitīgi tiek mānīti lielas un starptautiskas pārtikas tirdzniecības ķēdes pircēji.
Vai «Rimi» smejas par saviem pircējiem? [+Ls 30*]
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Cenu zīmju nepilnības un kļūdaini uzraksti uz tām lielveikalos bija novērojamas arī agrāk, bet ko darīt pircējam, ja tas jau sāk kļūt par ierastu parādību lielveikalos?
Ir jauna nedēļa lielveikalu tīklā «Rimi-Latvija» un atkal jaunas akcijas atsevišķām preču grupām, kuras aicināt aicina pircēju pievērst viņa uzmanību koši dzeltenajām cenu zīmēm. Diemžēl, pircējs tiek pievilts, jo ieskatoties cenas atšķirībā uz izkārtnes, izrādās, ka akcija ir tikai butaforija (acu apmāns).