«Audi» pērn bijis visveiksmīgākais «Volkswagen» zīmols

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/«Scanpix»

Vācijas autobūves koncernā «Volkswagen» ietilpstošais zīmols «Audi» uzrādījis krietni veiksmīgākus darbības rezultātus par citiem autoražotāja zīmoliem un pērn nesis vairāk nekā 85% no kompānijas kopējās pamatdarbības peļņas, liecina ceturtdien publiskotā uzņēmuma informācija.

«Audi» pērn strādājis ar 1,6 miljardu eiro (1,12 miljardu latu) pamatdarbības peļņu, kas ir gandrīz trīs reizes vairāk par paša «Volkswagen» zīmola gūto 561 miljona eiro (394,2 miljonu latu) pamatdarbības peļņu.

Turklāt «Audi» pērn pārdeva aptuveni 950 000 automašīnu, salīdzinot ar 3,954 miljoniem pārdoto «Volkswagen» vienību.

«Bez «Audi» «Volkswagen» nebūtu rentabls,» norāda Vācijas automašīnu eksperti.

Eiropas lielākais autobūves uzņēmums «Volkswagen» līdz 2018.gadam plāno apsteigt Japānas «Toyota Motor Corp.» un kļūt arī par pasaulē lielāko autoražotāju, pārdodot vairāk nekā desmit miljonus automašīnu gadā.

Taču koncerna priekšsēdētājs Martins Vinterkorns ceturtdien notikušajā ikgadējā preses konferencē sacīja, ka «2010.gads nebūs viegls gads.»

«Vācijas un Eiropas tirgi piedzīvos ievērojamu lejupslīdi,» piebilda Vinterkorns, lai arī Brazīlijas, Ķīnas un ASV tirgos tiek prognozēta augšupeja.

Koncerns «Volkswagen» pērn kopumā pārdeva 6,29 miljonus automašīnu, gūstot 960 miljonu eiro (674,6 miljonu latu) tīro peļņu, kas ir par 79,8% mazāk nekā 2008.gadā.

«Volkswagen» grupā ietilpst arī «Škoda», «Seat», «Lamborghini», «Bugatti», «Bentley» un Zviedrijas kravas automašīnu ražotājs «Scania».

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu