«Domenikss» 2011. gadā plāno stabilu izaugsmi

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

«Domenikss» uzņēmumu grupa 2010. gadu noslēgusi ar pozitīviem finanšu rādītājiem, palielinot apgrozījumu par 19 % salīdzinājumā ar 2009. gadu.

Veiksmīgāks par plānoto pagājušais gads uzņēmumam bijis tieši komerctransporta segmentā, bet vieglo automobiļu tirdzniecībā un pēcpārdošanas pakalpojumos gada laikā panākta darbības rādītāju stabilizācija, un sākot no otrā pusgada – izaugsme. 2011. gadā uzņēmums turpinās iepriekš plānoto attīstību.

«Uzskatām, ka 2010. gadā kārtējo reizi esam apliecinājuši «Mercedes-Benz» konkurētspēju īpaši komerctransporta segmentā, par to liecina automobiļu pārdošanas rādītāji,» norāda SIA «Domenikss» direktors Viktors Troicins. «Minēto apstiprina arī tas, ka, piemēram, mikroautobuss Sprinter ieņem absolūtas līderpozīcijas ar 37 % tirgus daļu attiecīgajā segmentā.»

Kopējais pārdoto automobiļu skaits 2010. gadā ir 621 vienība. Pārdoto kravas un pasažieru mikroautobusu skaits pieaudzis par 42,9%, bet pārdoto kravas automobiļu skaits par 120%.

«Mercedes-Benz» autobusu tirgus daļa iepriekšējā gadā bijusi - 77%, kas ir visveiksmīgākais rezultāts nozarē, bet kravas automobiļu tirgus daļa bijusi viena no labākajām uzņēmuma darbības vēsturē, sasniedzot 18%. 

Finanšu rādītāju uzlabošanos 2010. gadā salīdzinājumā ar 2009. gadu SIA «Domenikss» skaidro gan ar tirgus stabilizāciju, gan mērķtiecīgu un pārdomātu darbību. Komerctransporta segmentā jaunu un lietotu automobiļu tirgus cenas iepriekšējā gada laikā pakāpeniski atgriezušās līmenī, kas nodrošina uzņēmuma stabilai attīstībai pieņemamu rentabilitāti. Situāciju pēcpārdošanas jomā var uzskatīt par stabilu.
 
Vērtējot attīstības perspektīvas 2011. gadā, Viktors Troicins norāda, ka uzsākot 2011. gadu nav pamata domāt, ka pozitīvs rezultāts tiks sasniegts ar mazāku darbu vai lielākiem resursiem. Vienlaicīgi viņš norāda, ka šā brīža valdības politika auto industrijai nepalīdz, ņemot vērā samazinātās dotācijas autobusu parkiem un skarbo nodokļu politiku pret klientiem - juridiskajām personām, un īpaši starptautiskajiem pārvadātājiem. Savukārt priecē tas, ka sāk uzlaboties līzinga kompāniju kreditēšanas politika.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu