Aug viedtelefonu un mobilā interneta lietotāju skaits

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

 Latvijā ik mēnesi tiek pārdots ap 8000 viedtelefonu jeb mobilo telefonu, kas spēj pieslēgties internetam un darboties kā mazi kabatas datori, sarunā ar biznesa portālu «Nozare.lv» teica «Tele2» komercdirektors Jānis Spoģis.

Saskaņā ar Spoģa teikto pārdošanas skaitļi liecinot, ka piepildīsies viņa un arī «Tele2» vadītāja Latvijā izskanējušās prognozes, ka pāris gadu laikā vairāk nekā puse mobilo telefonu, kurus lietos Latvijas iedzīvotāji, būs viedtelefoni.

«Tele2» pārstāvis, netieši komentējot «ZetCOM» izplatītos datus, it kā priekšapmaksas mobilo sakaru pakalpojumus pārsvarā izmanto mazturīgi cilvēki, teica, ka tirgū saredzot paradoksu, proti, tieši jaunieši un studenti, kuriem nav daudz naudas, bieži izvēloties iegādāties viedtelefonu.

Kā skaidroja Spoģis, tā iespaidā savukārt mainoties priekšapmaksas pakalpojumu lietotāju paradumi. Radusies klientu grupa, kuriem vairs nav tik svarīgi sarunāties, bet drīzāk lietot sociālos tīklus ar mobilā interneta palīdzību un sūtīt īsziņas.

Jauniešiem «viedtālruņi jau patlaban ir aktuāla un pēc pāris gadiem tā būs ikdienas vajadzība», teica Spoģis. Kā «Tele2» un citu operatoru klienti viņi izmantos priekšapmaksas pakalpojumus, lai kontrolētu savus tēriņus par mobilo sakaru pakalpojumu lietošanu, viņš sacīja.

Jau patlaban Spoģis ir pamanījis, ka «90% klientu, kam pieder viedtālruņi, tos lieto, lai iekļūtu internetā», un drīzumā dažādu priekšapmaksas datu piedāvājumu pirkšana «būs norma».

«Tele2» ir zviedru «Tele2 AB» grupas uzņēmums. Latvijā «Tele2» pakalpojumus lieto vairāk nekā miljons klientu. Operators piedāvā pēcapmaksas un priekšapmaksas mobilo sakaru pakalpojumus ar zīmoliem «Tele2» un «Zelta zivtiņa».

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu