«airBaltic» saņem sudraba medaļu par apkalpošanas kvalitāti lidojuma laikā

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Latvijas nacionālā aviokompānija «airBaltic» saņēmusi sudraba medaļu par apkalpošanas kvalitāti lidojuma laikā, biznesa portālu «Nozare.lv» informēja lidsabiedrībā.

Pārdošanas prasmju sacensības «Infligh Sales Person of the Year» (ISPY) ik gadu norisinās Lielbritānijā, tajās piedalās profesionāļi no aviokompānijām visā pasaulē. Šogad sacensībās piedalījās starptautiski atzītas aviokompānijas, to skaitā «Air Canada», «American Airlines», «Cathay Pacific Airways», «Delta», «Etihad Airways», SAS, «Virgin Atlantic Airways», «Vueling», «US Airways».

«airBaltic» izpilddirektors Martins Gauss skaidro, ka «airBaltic» darbiniekiem ir svarīgi nodrošināt izcilu apkalpošanas kvalitāti, tādēļ «esam īpaši gandarīti saņemt starptautisku atzinību par sasniegumiem šajā ziņā».

Uzņēmumā skaidro, ka vairāk nekā desmit gadu garumā aviokompānijas visā pasaulē uz sacensībām sūta savas labākās apkalpes ar izcilām pārdošanas prasmēm, lai cīnītos par starptautisko apbalvojumu un atzinību. «airBaltic» apkalpes loceklis Oļegs Homickis saņēma sudraba medaļu «ISPY 2011» sacensībās par emocionālo inteliģenci pārdošanā un pārdošanas tehnikas veiksmīgu izmantošanu.

«Air Baltic Corporation» ir dibināta 1995.gadā. Aviokompānijas galvenie akcionāri ir Latvijas valsts (52,6%) un «Baltijas aviācijas sistēmas» (47,2%).

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu