«Lamborghini» reģistrē jaunu preču zīmi – «Huracán»

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/Scanpix

Šī jau ir otrā preču zīme mēneša laikā, kuru reģistrē Itālijas sporta auto ražotājs. Jaunā preču zīme ar nosaukumu «Huracán» tulkojumā no spāņu valodas nozīmē «viesuļvētra». Līdzīgi kā ar iepriekšējo preču zīmi «Deimos» arī šai nav nekāda sakara ar slaveniem buļļiem pēc kuriem parasti tiek nodēvēti «Lamborghini» spēkrati.

Kā vēsta portāls «Car and Driver» jaunās preču zīmes ir cieši saistītas ar mitoloģiju un vārds «Huracán» apzīmē uguns, vēja un vētras dievu senajā maiju civilizācijā. Savukārt «Deimos» pēc sengrieķu mitoloģijas ir Afrodītes un Areja dēls, kurš specializējās šausmu un baiļu iedvešanā.

Daudziem jaunā zīmolvedība var šķist nepieņemama un ir pretrunā ar pašas kompānijas logo, kurā attēlots saniknots vērsis, taču nekur nav teikts, ka jaunie nosaukumi saglabāsies arī uz ražošanai gatavajiem spēkratiem.

 
KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu