«Swedbank» iepazīstina ar Eiropā pirmo bankas filiāli sociālajos medijos

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: «Swedbank»

«Swedbank» šodien prezentēja filiāli portālā «Draugiem.lv», kas ir Eiropā pirmā virtuālā bankas filiāle sociālajos tīklos. Šajā filiālē ikviens «Draugiem.lv» lietotājs varēs ātri, ērti un droši saņemt finanšu konsultācijas par savām naudas lietām tiešsaistē pie «Swedbank» speciālistiem. «Swedbank» virtuālā filiāle klientiem durvis vērs piektdien, 1.jūnijā.

«Priecājamies, ka veiksmīgi uzsāktā sadarbība ar «Draugiem.lv» mums ir ļāvusi vērt durvis bankas filiālei sociālajā tīklā. Digitālais laikmets rosina ne tikai jaunus saziņas veidus, bet arī jaunu profesiju rašanos, apvienojot attālināto komunikāciju un pakalpojumu sniegšanu ar cilvēcisko faktoru. Tāpēc līdz ar virtuālās filiāles izveidi ir radusies arī jauna profesija – finanšu konsultants sociālajā vidē,» saka Ģirts Bērziņš, «Swedbank» Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītājs un valdes loceklis Latvijā.

«Swedbank» lapai «Draugiem.lv» ir visvairāk sekotāju starp korporatīvajiem profiliem – 160 323, kas ir ievērojami vairāk par iedzīvotāju skaitu Latvijas otrajā apdzīvotākajā pilsētā Daugavpilī. Tāpēc «Swedbank», mainoties līdzi laikam, dodas tur, kur ir tās klienti, un piedāvā risināt klienta finanšu jautājumus arī digitālajā vidē.

««Draugiem.lv» ar 1,2 miljoniem lietotāju ir «lielākā Latvijas pilsēta». «Swedbank» filiāles atrodas visās nozīmīgās vietās Latvijā, un tāpēc tikai loģisks solis ir apkalpot savējos tur, kur viņi pavada laiku. «Swedbank» ir lielisks piemērs ikvienam uzņēmumam, kā pareizi izmantot mūsdienu ikdienas neatņemamo sastāvdaļu - sociālos medijus: draudzēties un sarunāties ar saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem viņiem ierastā vidē un valodā. Ceram, ka «Swedbank» piemērs dos motivāciju arī citiem uzņēmumiem apkalpot savus klientus tā, kā to vēlas klienti, nevis pats uzņēmums, » - saka Jānis Palkavnieks, «Draugiem.lv» runasvīrs.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu