Andris Bulis aicina meitenes kļūt par vispasaules «Martini» reklāmas seju

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Latvijas sievietes no 25 gadu vecuma tiek aicinātas līdz 9. jūlijam pieteikties starptautiskajā kastingā, lai izmantotu iespēju kļūt par «Martini» reklāmas jauno zvaigzni. Vismaz viena no trīs Latvijas finālistēm dosies uz starptautisko «Martini Royale» kastinga finālu Ibizā, lai cīnītos par galvenajām balvām un iegūtu pasaules slavu.  

Vilinošā kampaņa tika izsludināta 23. maijā ar grandiozu pasākumu Londonas Dizaina muzejā, un desmitiem drosminieču jau pirmajā vakarā pacietīgi stāvēja rindā, lai pieteiktu savu kandidatūru dalībai ekskluzīvajā kastingā.

Iepriekš «Martini» reklāmas sejas bijušas tādas pasaulslavenas zvaigznes kā Štarlīze Terona, Nikolete Šeridana un Monika Beluči. Savukārt zīmola jaunā seja tiek meklēta ārpus slavenību vidus. Matu krāsai, garumam un citiem vizuālajiem parametriem nav nozīmes. Šoreiz kritēriji ir, lai dalībnieces būtu sasniegušas 25 gadu slieksni un spētu demonstrēt «Martini» moto, kas atspoguļojas sauklī «Veiksme ir Tavā attieksmē».

Zīmola jaunā seja tiks meklēta 25 valstīs. Šī gada oktobrī finālā Ibizā veiksmīgo jauno «Martini» reklāmas zvaigzni izvēlēsies augsta līmeņa žūrija ar slaveno apavu dizaineri Kristiānu Lubutēnu priekšgalā.

Kristiāns Lubutēns par starptautiskās žūrijas tiesnesi izvēlēts, pateicoties savam ikoniskajam statusam modes pasaulē. 20 gadu darbības laikā Lubutēna kurpes kļuvušas par sava laikmeta simbolu, tās nēsā daudzas Holivudas zvaigznes un skatuves dīvas. Apzīmogotas ar savu atpazīstamības zīmi – sarkano zoli – tās parādās visur, kur var sastapt īstas modes dāmas. Ekskluzīvo apavu cena mērāma tūkstošos ASV dolāru. Pašlaik Londonas dizaina muzejā var aplūkot Kristiāna Lubutēna darbus – kurpes, kas lauzušas modes dizaina robežas apavu pasaulē.    
   
«Esmu pagodināts būt «Martini Royale» kastinga žūrijā un pievienoties šim ikoniskajam zīmolam jaunas reklāmas sejas meklēšanā. Sauklis «Veiksme ir Tavā attieksmē» ir līdzīgs manam personīgajam moto – «kāpēc nē?». Ar nepacietību gaidu iespēju atrast sievieti, kura atbilst abiem šiem aforismiem,» drosmīgāko sieviešu meklēšanai dedzīgi noskaņojies ir Kristiāns Lubutēns.

Papildus pasaules mēroga atpazīstamībai, uzvarētāja balvā iegūs 150 000 eiro, 12 pāru leģendārā dizainera Kristiāna Lubutēna kurpju un 12 atzītu dizaineru tērpus. 

Latvijā par kampaņas žūrijas tiesnešiem izvēlētas modes un mākslas personības. Žūrijas sastāvā redzēsim izcilo fotogrāfu Sergeju Kondrašinu, populāro pašmāju aktieri un dzejnieku Andri Buli un neatkarīgo tiesnesi no «Martini». 

Andris Bulis aicina Latvijas sievietes aktīvi iesaistīties ekskluzīvajā akcijā: «Šajā laikmetā, kad ir tik daudz iespēju realizēt savus sapņus, vajag tikai sev ticēt. Tik vienkārši!»

Ikviena vismaz 25 gadus veca sieviete, kura demonstrē «Martini» moto «Veiksme ir Tavā attieksmē» var pieteikties «Martini Royale» kastingam līdz 9. jūlijam sociālajā tīklā: «facebook.com/Martini». Turpat un mājas lapā «royalecasting.lv» ir pieejama plašāka informācija par kastingu.

Latvijas žūrija no saņemtajiem pieteikumiem izvēlēsies 25 kastinga pusfinālistes. No tām grandiozā noslēguma pasākumā Rīgā noteiks trīs laimīgās, kuras balvā saņems fotosesiju un slavenā fotogrāfa Sergeja Kondrašina veidotu foto portfolio. Vismaz vienai no Latvijas finālistēm būs iespēja doties uz starptautisko Martini Royale kastinga finālu Ibizā, kur oktobrī no 32 kandidātēm no visas pasaules tiks izvēlēta jaunā reklāmas zvaigzne.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu