«airBaltic» jaunais pakalpojums plaši aprakstīts pasaules medijos

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: airBaltic

Latvijas nacionālās aviokompānijas «airBaltic» jaunais «lidojuma drauga» pakalpojums «airBaltic SeatBuddy» plaši aprakstīts pasaules medijos.

Tikmēr Vācijas žurnāls «Der Spiegel» norāda, ka «airBaltic» nebūt nav pasaulē pirmā aviokompānija, kas nākusi klajā ar šādu ideju.

Līdzīgu pakalpojumu piedāvā Nīderlandes aviokompānija KLM un Malaizijas aviokompānijas «Mailaysia Airlines».

KLM no šā gada sākuma piedāvā pasažieriem pakalpojumu «Social Seating», kas ļauj lidojumam reģistrēties caur savu profilu sociālajā komunikāciju vietnē «Facebook» vai darījumu kontaktu vietnē «Linkedln», lai atrastu lidojuma blakussēdētāju ar līdzīgām interesēm.

Savukārt «Malaysia Airlines» piedāvā līdzīgu pakalpojumu «MHbuddy», kas ļauj lidojumam reģistrēties caur «Facebook» un izvēlēties blakus sēdvietas ar citiem komunikāciju vietnē reģistrētajiem draugiem.

Kā iepriekš ziņoja biznesa portāls «Nozare.lv», Latvijas nacionālā aviosabiedrība «airBaltic» sākusi sniegt pakalpojumu «airBaltic SeatBuddy», kas dod iespēju klientiem lidmašīnās sēdēt blakus pasažieriem ar līdzīgām interesēm vai ceļojuma noskaņojumu.

«airBaltic» pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents Mihaels Grimme skaidro, ka šo iespēju lidsabiedrība piedāvā kā bezmaksas papildu pakalpojumu un «tajā pašā laikā izvērtējam tā komerciālo potenciālu nākotnē».

Lai tiktu piemeklēts visatbilstošākais blakussēdētājs, pasažieriem jānorāda to vēlamais «lidojuma noskaņojums», kā arī hobiji, intereses vai aktivitātes, kas norādītas sociālajos tīklos.

Pasažieri, kuri vēlas koncentrēties uz darbu, var izvēlēties lidojuma noskaņojumu «Darbs», bet tie, kuri vēlas atrast jaunus darījumu partnerus, var izvēlēties «Darījumu sarunas». Pasažieri, kuri dod priekšroku klusumam un nevēlas lidojuma laikā tikt traucēti, var izvēlēties lidojuma noskaņojumu «Atpūta».

Klientu informācija tiek apkopota drošā datubāzē, un visatbilstošākais blakussēdētājs, kurš pieejams tajā pašā lidojumā, tiek piemeklēts automātiski, neizpaužot pasažiera identitāti vai personas datus.

Pirmie lidojumi, kuros tiks izmēģināta jaunā sistēma, notiks jūnija beigās. «airBaltic SeatBuddy» risinājuma nodrošinātājs ir «Satisfly».

«airBaltic» apkalpo vairāk nekā 60 galamērķus no savas mītnes bāzes Rīgā, Latvijā. No katra šī galamērķa «airBaltic» piedāvā savienojumus caur Ziemeļu tranzītmezglu Rīgā uz savu tīklu, kas aptver Eiropu, Skandināviju, Krieviju, NVS un Tuvos Austrumus.

«airBaltic» ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995.gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu