Sieviešu eksperts Kondrašins: Latvijas sievietēm ir lielas izredzes uzvarēt

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto.

Sestdien, 16. jūnijā, t/c «Galleria Riga» jumta stāvā (Terrace Riga), Dzirnavu ielā 67, aicina Latvijas sievietes izmantot ekskluzīvu iespēju kļūt par Martini reklāmas jauno zvaigzni, piedaloties starptautiskā kastingā. Pasākuma laikā dalībnieces konsultēs un iedrošinās slavenību fotogrāfs Sergejs Kondrašins un aktieris Andris Bulis.

Kastings notiks «Martini» bārā no plkst. 20.00 – 23.00 «Terrace Riga» bezmaksas pasākuma – lietuviešu džeza grupas «Keymono» koncerta – laikā. Tiks vērtēta dalībnieču atbilstība moto «Veiksme ir Tavā attieksmē!»

Zīmola jauno reklāmas seju meklēs 25 valstīs, un to izvēlēsies augsta līmeņa žūrija ar slaveno apavu dizaineri Kristiānu Lubutēnu priekšgalā.

Ikviena vismaz 25 gadus veca sieviete var pieteikties starptautiskajam «Martini Royale» kastingam līdz 9. jūlijam sociālajā tīklā «Facebook»: «facebook.com/Martini». Turpat un mājaslapā «royalecasting.lv» ir pieejama plašāka informācija par kastingu.

Par šīs kampaņas žūrijas tiesnešiem Latvijā izvēlētas modes un mākslas personības. Žūrijā ir izcilais fotogrāfs Sergejs Kondrašins, populārais pašmāju aktieris un dzejnieks Andris Bulis un neatkarīgs tiesnesis no «Martini». Latvijas žūrija no saņemtajiem pieteikumiem izvēlēsies 25 kastinga pusfinālistes. No tām grandiozā noslēguma pasākumā Rīgā noteiks trīs laimīgās, kuras balvā saņems fotosesiju un slavenā fotogrāfa Sergeja Kondrašina veidotu foto portfolio.

Vismaz viena no trīs Latvijas finālistēm šī gada oktobrī dosies uz starptautisko «Martini Royale» kastinga finālu Ibizā, kur starp 32 kandidātēm no visas pasaules tiks izvēlēta jaunā reklāmas zvaigzne, kura iegūs pasaules mēroga atpazīstamību un 150 000 eiro, 12 pārus leģendārā dizainera Kristiāna Lubutēna kurpju un 12 atzītu dizaineru tērpus.

Iepriekš «Martini» reklāmas sejas bijušas tādas pasaulslavenas zvaigznes kā Šarlīze Terone, Nikolete Šeridana un Monika Beluči. Matu krāsai, garumam un citiem vizuālajiem parametriem nav nozīmes. Šoreiz galvenie kritēriji ir 25 gadu vecuma slieksnis un spēja demonstrēt Martini moto, kas pausts sauklī «Veiksme ir Tavā attieksmē».

Slavenais fotogrāfs Sergejs Kondrašins atzīst: «Sievietei, par kuru es balsošu, jābūt seksuāli pievilcīgai, no viņas jāstaro enerģijai un veiksmei. Ikdienā daudz strādāju ar sievietēm un varu droši apgalvot, ka Latvijā ir skaistākās sievietes pasaulē. Dzīvoju ar pārliecību – ko pats sev uzcelsi, tas tev arī būs. Tāpēc vajag uzdrīkstēties un darīt! Domāju, ka tieši Latvijas sievietēm ir lielas izredzes gūt uzvaru.»

Žūrijas pārstāvis aktieris Andris Bulis aicina «neturēt sveci zem pūra»: «Drosmīgajiem pieder pasaule! Šī ir ekskluzīva iespēja piedalīties starptautiskā kastingā, prezentējot sevi 30 sekundes kameras priekšā. Tas nav tik vienkārši kā divreiz divi ir četri – nav konkrēta šablona, ko un kā darīt. Ir plašas iespējas domāt un radīt, būt radošām un tā arī izpausties!»

Andra Buļa 3 ieteikumi veiksmīgam kastingam:

1. Smaidīt, jo tāpat neviens, izņemot tevi, nezina, kā rīkoties . Lai arī ko tu darītu, viss būs pareizi.

2. Pirms stāšanās kameras priekšā izvirzīt sev mērķi – izdomāt, ko vēlies pateikt un kādu iespaidu atstāt uz skatītājiem.

3. Neplānot visu 100 %. Vajag darīt uz 95 %, atstājot 5 % iedvesmai un improvizācijai (nezināmajam).


Martini kastinga apmeklētāji 16. jūnijā turpat «Terrace Riga» plkst. 21.00 tiek aicināti baudīt enerģisko lietuviešu džeza grupas «Keymono» (ex. BrassBastardz UK/LT) koncertu.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu