«Toyota» jau otro gadu pēc kārtas ir zaļākais zīmols pasaulē

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Uzņēmums «Toyota» ir saglabājis pirmo vietu ikgadējā labāko pasaules zaļo zīmolu pārskatā. Pārskatā tiek vērtēta atšķirība starp zīmola vides draudzīguma uztveri sabiedrības vērtējumā, jeb «zaļo tēlu» un reālajiem vides aizsardzības pasākumiem, izmantojot brīvi pieejamo informāciju un datus.

«Interbrand» vērtējumā «Toyota» panākums ir tas, ka uzņēmumam ir izdevies saglabāt ekoloģisko ilgtspējību kā uzņēmuma vadības pamata prioritāti. Kā vēl vienu panākumu piemēru pētījuma autori atzīmē arī pasaulē pirmā sērijveidā ražotā hibrīdautomobiļa «Toyota Prius» modeļu saimes paplašināšanu 15 gadus pēc tā prezentācijas.

2012.gada aprīļa beigās uzņēmuma pilno hibrīda automobiļu pārdošanas apjoms visā pasaulē pārsniedza 4 miljonus eksemplāru, no kuriem aptuveni 430 000 tika pārdoti Eiropā. Toyota Europe plāno 2012.gadā palielināt «Toyota» un «Lexus» pilna hibrīda automobiļu pārdošanas īpatsvaru no pašreizējiem 10% līdz 14%.

Turpinot ceļu uz vispilnīgāko ekoloģisko automobili, «Toyota» ievēro 360° pieeju ilgtspējīgas darbības jomā, tiecoties samazināt oglekļa izmešus visā ražošanas un pārdošanas ciklā. Uzņēmums arī rūpējas par dabas resursu saudzēšanu, atkāroti izmantojot un pārstrādājot materiālus.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu