Eksperte: Uzņēmumiem sociālajos tīklos jābūt interesantiem, nevis reklāmiskiem

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/Scanpix

Uzņēmumiem sociālajos tīklos jāpublicē nevis reklāma, bet interesanta informācija, biznesa portālam «Nozare.lv» atzina tiešsaistes dialoga aģentūras «Click» digitālo projektu vadītāja Laura Lasmane.

«Interneta lietotāji, kuri seko līdzi uzņēmumu un zīmolu lapām dažādos sociālajos tīklos, vēlas, lai uzņēmumi informē ne tikai par savām aktualitātēm un īpašajiem piedāvājumiem, bet arī sniedz padomus un ikdienā pielietojamu informāciju,» pastāstīja Lasmane.

Piemēram, degvielas tirgotājs savā kontā sociālajā tīklā varētu publicēt arī informāciju par ceļu satiksmes noteikumiem un auto industrijas jaunumiem.

«Uzrunājot potenciālo klientu, būtu jāņem vērā konkrētā sociālā tīkla komunikācijas stils, nevis uzņēmuma sociālā tīkla kontā tikai automātiski jāpārpublicē tā pati informācija, kas ir uzņēmumu mājaslapā - par uzņēmuma jaunumiem un mārketinga aktivitātēm,» pauda Lasmane.

Savas atziņas viņa pamato ar «Click» aptaujas datiem. Aptauja veikta Latvijā šī gada jūnijā sadarbībā ar uzņēmuma «H+K Research», un tajā noskaidrots 1092 interneta lietotāju viedoklis.

Aptauja liecina, ka 37,8% sociālo tīklu lietotāji pārtrauc sekot uzņēmumiem tieši tāpēc, ka tie veido pārlieku reklāmisku saturu. Savukārt 30,6% sociālo tīklu lietotāju uzņēmumus «pamet», jo to sniegtā informācija šķiet pārāk garlaicīga.

Tiešsaistes dialoga aģentūra «Click» darbojas kopš 2011.gada beigām.

«Firmas.lv» informācija liecina, ka SIA «Click» vienīgais īpašnieks un vadītājs ir Māris Reliņš.

SIA «Click» tika reģistrēta pagājušā gada augustā, to dibināja trīs sabiedrisko attiecību aģentūras «Hill&Knowlton» darbinieki - Reliņš, Jānis Austriņš un Ralfs Vīlands. «Click» sevi dēvē par tiešsaistes dialoga aģentūru, kas specializējas darbā ar digitālajiem medijiem, akcentējot zīmolu pārstāvēšanu un ilgtermiņa komunikāciju sociālajos medijos. «Click» savus pakalpojumus nodrošina visās trīs Baltijas valstīs.

«H+K Research» ir sabiedrisko attiecību aģentūras «Hill+Knowlton Strategies» piedāvāts pakalpojums.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu