«Renault-Nissan Alliance» investēs 160 miljonus dolāru Dienvidkorejā

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/Scanpix

«Renault-Nissan Alianse» investēs 160 miljonus dolāru Korejā, lai apmierinātu pieprasījumu pēc jaunākās paaudzes «Nissan Rogue» modeļa un veicinātu «Renault Samsung Motors» (RSM) izaugsmi.

Krosovera «Nissan Rogue» ražošana Busanā, Korejā, tiks uzsākta 2014.gadā, un ikgadējā ražošanas kapacitāte plānota ap 80 000 vienībām. Šogad rūpnīca plāno saražot 180 000 automašīnas pārdošanai Dienvidkorejā, kā arī eksportam uz 60 citām valstīm.

«Ražošanas palielināšana Dienvidkorejā apliecina «Alianses» apņemšanos palīdzēt RSM sasniegt mērķus, veicinot konkurētspēju un izaugsmi,» sacīja «Renault-Nissan» valdes priekšsēdētājs Karlos Gons (Carlos Ghosn). «Busanas paziņojums reprezentē ieguvumu visā trīs pusēm - «Renault», «Nissan» un «RSM», demonstrējot Alianses elastību un spēku visiem partneriem – un es rēķinos ar ikviena RSM darbinieka iesaisti šī projekta veiksmīgā realizācijā.»

Izveidota 1999.gadā, «Renault-Nissan Alianses» pārdošanas apjoms 2011.gadā sasniedza rekordu - 8,03 miljoni vienības gandrīz 200 valstīs. Zīmoli sevī ietver «Renault», «Nissan», «Infiniti», «Dacia» un «Renault Samsung Motors».

RSM ir ļoti nozīmīga vērtība Francijas autoražotājam «Renault», jo tas ļauj palielināt industriālo pārstāvību un pārdošanas apjomu ārpus Rietumeiropas, it īpaši strauji augošajos Āzijas un Klusā okeāna tirgos.

«Renault», kurš šobrīd ievērojami attīstās ārpus vēsturiski ierastajiem tirgiem, plāno, ka 2013.gada 50% no pārdošanas apjoma veidos pārdošana ārpus Rietumeiropas; salīdzinoši var minēt, ka 2011.gadā tie bija 43%, bet 2010.gadā - 37%.

RSM atdzimšanas plāna ietvaros paredzēts, ka 2013.gadā RSM iepazīstinās ar jaunu mazu krosoveru un nulles emisijas modeli «SM3 ZE». Šobrīd RSM piedāvājums sevī ietver «SM3» kompaktu, «SM5» vidējā izmēra sedanu un «SM7» - lielo sedanu (Ķīnā tiek piedāvāts kā «Renault Talisman»), kā arī «QM5» apvidus auto, kas ārpus Dienvidkorejas zināms kā «Renault Koleos».

2000.gadā «Renault» iegādājās 70,1% no «Samsung Motors» un izveidoja RSM, kļūstot par pirmo Eiropas autoražotāju, kas izveidojis darbību Dienvidkorejā. Kopš tā laika «Renault» palielinājis RSM akciju skaitu līdz 80,1%.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu