Autotirgotājs «Inchcape BM Auto» pērn atgriezies pie peļņas

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Auto zīmolu «Alpina», BMW, «Ford», «Jaguar», «Range Rover», «Land Rover», «Mazda» un «Mini» tirgotājs «Inchcape BM Auto» pērn sācis pelnīt, liecina SIA «Firmas.lv» informācija.

«Inchcape BM Auto», kas līdz šā gada maijam darbojās ar nosaukumu «BM Auto», 2010.gadā strādāja ar 288 117 latu zaudējumiem, bet pērn uzņēmums spējis nopelnīt 14 794 latus, ko plānots novirzīt iepriekšējo gadu zaudējumu segšanai.

Tajā pašā laikā par 72% audzis kompānijas apgrozījums - no 9,94 miljoniem latu 2010.gadā līdz 17,1 miljonam latu pērn.

«Inchcape BM Auto» vadības ziņojumā norādīts, ka svarīgākie faktori, kas noteikuši 2011.gada panākumus, bija veiksmīga krājuma vadība, jauni un veiksmīgi modeļi, lietoto auto tirdzniecība, jaunu auto tirgus pieaugums un veiksmīga pēcpārdošanas vadība.

2011.gadā sabiedrība ir realizējusi 159 jaunas BMW markas automašīnas, kas ir par piecām vienībām mazāk nekā gadu iepriekš, 35 jaunas «Mini» automašīnas (par 32 vienībām vairāk), 33 jaunus BMW «Motorrad» motociklus (par četrām vienībām mazāk), divas «Alpina» automašīnas (2010.gadā netika pārdota neviena). Šis bijis pirmais pilnais «Jaguar» (šogad pārdotas deviņas vienības) un «Land Rover» (šogad pārdoti 85 auto) pilnais tirdzniecības gads.

Kopumā pērn «Inchcape BM Auto» realizējusi 323 jaunas automašīnas, kas ir par 152 vienībām vairāk nekā gadu iepriekš. Tāpat pērn realizēti 265 lietoti auto, kas ir par 112 vienībām vairāk nekā 2010.gadā.

«Inchcape BM Auto» Servisa centra un Rezerves daļu departamenta kopējie ieņēmumi 2011.gadā bija 2,26 miljoni latu, kas ir par 139 976 latiem vairāk nekā gadu iepriekš.

Šogad «Inchcape BM Auto» turpina attīstīt lietotu auto tirdzniecību, izstrādāt jaunus serviss pakalpojumus, ieviest jaunu pārdošanas un pēcpārdošanas tirdzniecības procesu «lnchcape Advantage+».

Jau ziņots, ka šā gada maijā auto zīmolu «Alpina», BMW, «Ford», «Jaguar», «Range Rover», «Land Rover», «Mazda» un «Mini» tirgotāja «Inchcape» grupas Latvijā uzņēmumi «BM Auto» un «Baltic Motors» mainīja nosaukumu. «BM Auto» tagad sauc «Inchcape BM Auto», savukārt «Baltic Motors» - «Inchcape Motors Latvia».

Lielbritānijā bāzētais uzņēmums Latvijā darbojas kopš 2005.gada, kad kļuva par zīmolu «Mazda» un «Jaguar» oficiālo pārstāvi, savukārt 2007.gadā iegādājās uzņēmumus «Baltic Motors» un «BM Auto».

«Nosaukuma maiņa nenozīmē tikai izkārtnes nomainīšanu. Mēs to uztveram kā izaicinājumu kļūt vēl labākiem, vēl kvalitatīvākiem, vēl inovatīvākiem,» norādīja «Inchcape BM Auto» vadītājs Ivars Norvelis.

Pasaulē «Inchcape» ir pārstāvēts 25 valstīs ar vairāk nekā 200 saloniem. Pasaulē uzņēmums pārstāv 26 auto zīmolus, Latvijā - astoņus.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu