«Tele2»: PTAC lēmumi ir loterija (8)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: RIA Novosti/Scanpix

Reaģējot uz [s:42196], ka reklāmas kampaņa «Bezmaksas telefons pirmklasniekam!» un tajā izplatītais reklāmas materiālu saturs ir maldinoša un agresīva komercprakse, uzņēmums «Tele2» norāda, ka šogad pirmklasnieku telefonu kampaņas noteikumi ir identiski kampaņai pērn.

«Tele2» komercdirektors Jānis Spoģis uzņēmuma izplatītā paziņojumā medijiem norāda, ka šāda reklāmas kampaņa eksistē jau vairākus gadus, un pagājušajā gadā no PTAC puses nesekoja nekādas pretenzijas, «no kā var secināt, ka «Zelta Zivtiņa» ievēroja labu reklāmas praksi».

«Tāpēc tagad esam patiesi izbrīnīti par PTAC atšķirīgo attieksmi vienādos apstākļos – sajūta ir kā loterijā. Vēlamies saprast šīs PTAC publiskās kampaņas patiesos iemeslus – vai valsts administratīvais resurss netiek izmantots konkurences ietekmēšanai,» norāda Spoģis.

«Šī brīža ekonomiskajā situācijā mūsu piedāvājums ir būtisks atbalsts tūkstošiem ģimeņu, kuru bērni uzsāk skolas gaitas. Tāpēc mēs aicinām PTAC kā patērētāju kopējo interešu aizstāvi pajautāt pirmklasnieku ģimenēm, kā tiek novērtēts bezmaksas telefonu piedāvājums,» teikts paziņojumā.

Attiecībā uz PTAC aizrādījumu par «Zelta Zivtiņas» mājas lapas jaunumu ziņas virsrakstu «Pirmklasniek, nāc pēc sava bezmaksas telefona!», uzņēmums to ņēmis vērā un jau novērsis.

Komentāri (8)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu