Informēs par autoservisu pakalpojumu kvalitāti (7)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

Šodien tiks prezentēts Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācija (LPAA) un «Wolk After Sales Eksperts GmBH» pētījums par autoservisu pakalpojumu kvalitāti un klientu apmierinātību, biznesa portālu «Nozare» informēja LPAA.

Pētījumā atklāta patērētāju izvēli noteicošie kritēriji, pakalpojumu saņemšanas biežums, apmierinātība ar auto remonta darbu kvalitāti.

Tāpat tiks publiskoti LPAA un Latvijas Auto virsbūvju remontētāju asociācijas izstrādātie patērētāju tiesību ievērošanu veicinošie automobiļu remonta uzņēmumu kvalitātes kritēriji. Pasākumā piedalīsies «Wolk After Sales Eksperts GmBH» konsultants Krišjānis Āboltiņš un LPAA viceprezidents Ingus Rūtiņš.

Jau ziņots, ka šā gada maijā LPAA sāka auto virsbūvju remonta uzņēmumu sertifikāciju. Par pirmo Latvijas sertificēto virsbūvju remonta uzņēmumu kļuvis «Škoda» automašīnu tirgotājs SIA «Karlo Motors».

Uzņēmums pieteica sertifikāciju augstākajam virsbūvju remonta tehnoloģiskajam un kvalifikācijas kapacitātes līmenim. Šis līmenis tiek piešķirts tam servisam, kas profesionāli un kvalitatīvi veic dažādu automobiļu ražotāju apkopi un remontu atbilstoši ražotāju autorizējumam.

Komentāri (7)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu