«Renault Clio» saņem piecas zvaigznes «Euro NCAP» testos (2)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

«Euro NCAP» pasīvās drošības testos jaunais «Clio» saņēmis augstāko vērtējumu - piecas zvaigznes. «Clio» iegūtais punktu skaits ir 85%.

«Clio III» bija pirmā automašīna savā klasē, kas «Euro NCAP» sadursmes testos ieguvusi augstāko vērtējumu - piecas zvaigznes, un tas nozīmēja, ka jaunajam «Clio» ir jāsper solis tālāk. «Renault» rūpīgi izanalizēja pētījumus par ceļa satiksmes negadījumiem un reālo autovadītāju uzvedību, lai izstrādātu pasažieru drošības risinājumus, kas balstīti uz holistiskāku, efektīvāku pieeju. Lai nodrošinātu vēl efektīvāku pasažieru aizsardzību, jaunā «Clio» elektroniskā arhitektūra izveidota tā, lai nodrošinātu jaunākās paaudzes aizsardzības sistēmu vēl ātrāku aktivizāciju.

«Fix4sure» tehnoloģija ir «Renault» inovācija, kas izstrādāta, lai cīnītos ar izslīdēšanu (pasažieri sēdvietās, kas izslīd drošības jostas robežās, tādējādi apdraudot galvu). Visi jaunā «Clio» pasažieri ir pasargāti no šī fenomena, pateicoties īpašam pacēlumam sēdvietas spilvenā un zemajai drošības jostu sprādžu pozīcijai.

Tā kā automašīnas sāni ir mazāk pasargāti, tieši sānu sadursmes bieži ir letālo ievainojumu cēlonis. Jaunais «Clio» aprīkots ar jaunām tehnoloģijām, kas radījušas apbrīnojamus rezultātus, ļaujot sasniegt maksimālos astoņus punktus. Lai nodrošinātu divreiz ātrāku reakciju, «Clio» aprīkots ar ietekmes noteikšanas sensoriem priekšējās durvīs un B pilāros. Īpašs algoritms nosaka, kā tiks izvietoti galvas un krūškurvja aizsardzības drošības spilveni, lai mazinātu potenciālos ievainojumus.

Rezultāti nodrošināja 32 punktus no iespējamajiem 36 pieaugušo aizsardzībā, un tas ir viens no labākajiem rezultātiem, kas jebkad sasniegts mazo automašīnu segmentā.

Pateicoties kopējam dizainam un struktūrai, kā arī trīs punktu «Isofix» bērnu sēdvietu balstam priekšējai pasažieru sēdvietai un ārējām aizmugurējām sēdvietām, jaunā «Clio» bērnu aizsardzības aprīkojums ir labākais B segmentā, iegūstot 43 punktus no iespējamajiem 49.

Automašīnas priekšpuses dizains veidots tā, lai pēc iespējas minimizētu gājēju ievainojumus. Bamperam nav izvirzītu šķautņu, savukārt vējstikla zemākā daļa, kas parasti ir ļoti stingra, tika veidota tā, lai samazinātu ievainojumu risku sadursmes rezultātā. Vienlaikus palielināts arī motora pārsega augstums par 20mm, lai aptvertu visu zonu. Pateicoties iegūtajiem 24 punktiem no 36, Clio sasniedzis labākos rādītājus savā klasē arī gājēju drošības jomā.

Komentāri (2)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu