Viktorijas un Deivida Bekhemu dēls kļuvis par «Burberry» reklāmas seju (11)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Facebook

Zvaigžņu pāra Deivida un Viktorijas Bekhemu desmitgadīgais dēls Romeo kļuvis par britu modes nama «Burberry» 2013.gada pavasara reklāmas kampaņas seju.

«Šīs sezonas kampaņa balstās uz jaunu seju enerģiju, kurai ir infekciozs raksturs,» teica zīmola radošais direktors Kristofers Beilijs. «Fotografēšanās kampaņai bija ļoti jautrs piedzīvojums, un, manuprāt, tas labi redzams attēlos, kuri atspoguļo kolekcijas optimistisko garu.»

Viktorija Bekhema, kura vada savā vārdā nosauktu modes zīmolu, nesenā intervijā stāstīja par dēla aizraušanos ar modi. «Šķiet, ka mans vidējais dēls vēlas pārņemt zīmolu. Romeo patīk tajā darboties, viņam patīk iziet sabiedrībā uzvalkā un katliņā. Viņš ir īsts modes mīļotājs,» viņa teica.

Bekhemiem ir četri bērni: 13 gadus vecais Bruklins, desmitgadīgais Romeo, septiņgadīgais Kruss un 17 mēnešus vecā Hārpere.

Komentāri (11)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu