Karro ar jaunu motociklu un pasaules klases treneri (18)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Pagājušā gada Zviedrijas MX posmā latviešu motobraucējs Matīss Karro ne savas vainas pēc guva ļoti smagu un nopietnu savainojumu, kas viņam liedza iespēju turpināt sezonu. Neskatoties uz to, komanda novērtēja mūsu braucēja pūles un sniegumu, tāpēc augusta beigās Karro ar «STR KTM» komandu pagarināja līgumu uz vēl vienu sezonu.

«Pēc gūtās traumas biju emocionāli iztukšots, jo nevarēju vairs nodarboties ar motokrosu un citām sporta aktivitātēm. Gāju pie dakteriem un turpināju ārstēties. Prognozes sākumā bija tādas, ka tikai janvārī varēšu atsākt treniņus, taču priekšpēdējā vizītē ārstam izlūdzos, lai atļauj man iet pie fizioterapeita, ko arī dakteris atļāva. Tad devos pie fizioterapeita Raivja Aršauska, kurš man ļoti daudz palīdzēja. Varu teikt, ka šobrīd jūtos par 110% gatavs, bet, kā būs trasē, rādīs laiks,» komandas preses pārstāvim Mārtiņam Jankovskim norāda Karro.

Arī pagājušā gada nogalē Karro daudz laika pavadīja slēpojot, kas trenējot sirds muskuļus. «Decembrī kopā ar savu fiziskās sagatavotības treneri Kasparu Stupeli un vēl dažiem cilvēkiem devāmies uz treniņnometni Zviedrijā, kur kopā pavadījām divas nedēļas. Strādājām daudz, kur kopā noslēpoju laikam 400 kilometrus. Arī atgriežoties Latvijā, turpināju slēpot, kur pieveicu vēl apmēram 250 kilometrus,» turpina Karro.

Sportists stāsta, ka šajā starpsezonā arī komanda ļoti smagi strādā – gan tehniskajā nodrošinājumā, gan arī personāla. «Varu atklāt to, ka komanda uz šo sezonu piesaistījusi Hariju Evertsu (desmitkārtējā pasaules motokrosa čempiona Stefana Evertsa tēvs, kurš par pasaules čempionu kļuva četras reizes), kurš būs treneris uz pilnu sezonu. Tāpat komandā brauks stiprs komandas biedrs – Džonatans Baragans (2008. gadā MX1 pasaules čempionāta kopvērtējumā 4. vieta). Tas ļaus vienam otru vairāk motivēt.»

Ja pagājušajā gadā Karro brauca ar 350 cm3 motociklu, tad šogad tiks braukts ar lielo moci. «Arī šogad turpināsies sadarbība ar rūpnīcas komandu, taču šoreiz šī sadarbība varētu izpausties vēl labāk, jo mūsu komandā būs Evertss, kurš arī ir saistīts ar rūpnīcu. Tāpat šogad braukšu ar 450 cm3 motociklu.»

Tagad Karro plānā treniņnometne Spānijā, bet nedaudz vēlāk jau pirmās sacensības.

«7. janvārī došos uz Nīderlandi (saruna notika 5. janvārī), bet pēc tam 11. janvārī kopā ar komandu lidosim uz Spāniju, kur aizvadīsim treniņnometni. Nevaru sagaidīt, kad atkal varēšu braukt. Tālākos plānus vēl nezinu, bet jau februārī sāksies pirmās treniņsacensības, bet marta sākumā jau startēs pasaules čempionāts,» tuvākos plānus atklāj Karro, kurš nesen ieguva «Latvijas Gada balva sportā» balvu nominācijā «Labākais Latvijas tehnisko sporta veidu sportists/e».

Kā sarunas beigās atklāja Karro, tad komanda startēs visos posmos. Jāpiemin, ka šogad pirmie divi posmi notiks Katarā un Taizemē, bet sezonas vidū plānotas sacensības Brazīlijā un Meksikā.

«Brīžiem trenējos, trenējos un saprotu, ka ir ļoti grūti. Tad apstājos un sev pasaku: «Atceries to sajūtu, kad tu nedrīkstēji sportot, lai arī ļoti gribēji. Tāpēc turpini strādāt un ej uz priekšu,»» nobeidz sportists, kurš pagājušajā sezonā, startējot tikai astoņos posmos, ar kopvērtējumā izcīnītiem 112 punktiem ieņēma 17. vietu.

Komentāri (18)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu