Foto: Liene Candy attīsta modeles iemaņas (201)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Matīss Markovskis

Dziedātāja Liene Candy iejutusies košas modeles ampluā un prezentējusi pašmāju zīmola «LeCordes» Pavasara/Vasaras aksesuāru kolekciju ar zīmīgu nosaukumu – «Saplūst ar krāsām».

«Iedvesma jaunajai kolekcijai radās no ilgām pēc krāsaina un saulaina pavasara. Papildus impulsu radīja arī Lienes Candy jaunā dziesma «Saplūstam», kas rosināja nebaidīties no jūtām un dažādām izpausmēm. Arī jaunā aksesuāru kolekcija ir ļoti drosmīga, aicinot dāmas šopavasar nekautrēties izcelt savu sievišķību, un, manuprāt, Liene, kā ļoti spilgta personība, varētu iedvesmot daudzas sievietes,» stāsta Jeļena Blate – Deksne, zīmola «LeCordes» vadītāja.

Veidojot aksesuāru kolekciju, tika ņemtas vērā mūsdienu dzīvesstila tendences – ar dažādiem akcentiem piešķirt sievietei šarmu arī ikdienā. «Saplūst ar krāsām» kolekcijas centrā ir dažādas kaklarotas, matu lentes, abpusēji valkājamas šalles ar rāvējslēdzējiem, tauriņi un bikšturi. Aksesuāri ir pašmāju zīmola roku darbs, izmantojot tādus materiālus kā zīdu, kokvilnu un metāliskas ķēdes.

«Manuprāt, «LeCordes» dizaineres koncepts ir lielisks piemērs tam, kā cilvēks ar entuziasmu, darbu un centību var panākt lielisku un profesionālu rezultātu. Man prieks par izsmalcināto aksesuāru dizainu, par lielisko krāsu salikumu. Var just, ka aksesuāri ir veidoti ar mīlestību, un šī pozitīvā noskaņa ir jūtama it visos darbos. Foto sesija noritēja ļoti jautrā un patīkamā gaisotnē. Mums ir brīnišķīgi latviešu dizaineri, kuriem ir nepieciešams mūsu pircēju atbalsts un mīlestība. Labāk iegādāsimies vietējo preci un ļausim mūsu centīgajiem dizaineriem augt un attīstīties. Sveiciens visiem pavasarī un priecīgas Lieldienas,» saka Liene Candy.

Komentāri (201)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu