Coca-Cola uzsāk cīņu pret aptaukošanos (14)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

The Coca-Cola Company savā 127 gadu jubilejā paziņoja par četriem visā pasaulē vienotiem uzņēmumadarbības principiem, lai turpinātu sniegt ieguldījumu veselīgāka, laimīgāka un aktīvāka dzīvesveida veicināšanā. Coca-Cola apņemas vairāk nekā 200 uzņēmuma darbības valstīs ievērot šādus principus:

  1. patērētāju izvēlei piedāvāt bezkaloriju dzērienus vai dzērienus ar zemu kaloriju saturu;
  2. nodrošināt precīzu un atklātu uzturvērtības informāciju uz katra produkta iepakojuma, norādot kaloriju skaitu;
  3. palīdzēt cllvēkiem dzīvot aktīvāk, atbalstot fizisko aktivitāšu programmas katrā valstī, kurā uzņēmums darbojas;
  4. veikt mārketinga aktivitātes ar atbildību, tajā skaitā nekur pasaulē nereklamēt savus produktus bērniem, kas jaunāki par 12 gadiem.

«Aptaukošanās mūsdienās ir viena no izplatītākajām veselības problēmām, kas skar lielu daļu sabiedrības. Mēs esam apņēmušies būt daļa no šīs globālās problēmas risinājuma, ciešā sadarbībā ar biznesa partneriem, valsts institūcijām un sabiedrību īstenojot skaidri noteiktos uzņēmuma darbības principus visā pasaulē,»saka Muhtars Kents (Muhtar Kent), The Coca-Cola Company valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors.

Līdz šim pasaulē uzņēmums The Coca-Cola Company ir pielāgojisproduktus un to marķējumus, lai palīdzētu patērētājiem veikt savam dzīvesveidam atbilstošu dzērienu izvēli, piemēram, laidis tirgū mazāku produktu iepakojumu – mini bundžu –Amerikas Savienotajās valstīs, Austrālijā, Kanādā, Korejā un Taizemē. Tāpat Coca-Cola atbalsta simtiem dažādas aktīva un veselīga dzīvesveida programmas vairāk nekā 115 valstīs, kā arī norāda kaloriju skaitu uz savu dzērienu iepakojumiem visā pasaulē.

«Arī Baltijas valstīs Coca-Cola jau gadiem īsteno vairākas aktivitātes, kas vērstas uz aktīva dzīvesveida un veselīgāka uztura veicināšanu. Nesen Baltijas tirgū sākām piedāvāt zaļās tējas dzērienus, kuriem, pateicoties dabīga stēvijas bezkaloriju saldinātāja pievienošanai, samazināts kaloriju un cukura daudzums par 30%. Tāpat 2007.gadā Coca-Cola bija pirmais uzņēmums, kas ieviesa ieteicamās dienas devas (GDA) produktu marķējumu uz dzērieniem visā Baltijā. Uzturvērtības informācija uz mūsu produktiem patērētājam ir viegli pieejama, lai palīdzētu tiem izvēlēties savam dzīvesveidam atbilstošāko dzērienu,»saka Evelin Ojamets, Coca-Cola sabiedrisko attiecību vadītāja Baltijā.

Šobrīd The Coca-Cola Company piedāvā bezalkoholiskos dzērienus gandrīz ikvienā dzērienu kategorijā – sākot no gāzētajiem dzērieniem līdz ūdenim, bagātinātus ūdens dzērienus ar dažādām garšām, tējas, kafijas, sulas un sulu dzērienus, kā arī sporta un enerģijas dzērienus. Plašais dzērienu klāsts iekļauj gandrīz 800 mazkaloriju un bezkaloriju dzērienus, kas kopumā sastāda 25% no visa uzņēmuma piedāvātāproduktu klāsta. The Coca-Cola Company turpinās veikt inovācijas savos produktos, piemēram, piedāvājot pielāgotus dzērienu iepakojuma izmērus un jaunu, dabīgas izcelsmes bezkaloriju saldinātāju (kā stēvija) izmantošanu produktu ražošanā. The Coca-Cola Company ir pārliecināta, ka, piedāvājot izvēles iespējas garšu un porciju izmēra ziņā, patērētājs var izdarīt savam dzīvesveidam atbilstošāko izvēli.

Komentāri (14)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu