ASV interneta kompānija «Yahoo» pirmdien paziņoja par būtiskām izmaiņām fotogrāfiju koplietošanas vietnē «Flickr», kas prezentētas vien dažas stundas pēc tam, kad tika pavēstīts par mikroblogošanas vietnes «Tumblr» iegādi.
«Yahoo» paziņo par izmaiņām fotogrāfiju koplietošanas vietnē «Flickr» (9)
«Yahoo» vadītāja Marisa Meiere norādīja, ka jaunā «Flickr» vietne spēs izrādīt «lielākus attēlus» un radīt lietotāju pieredzi, kas ir «krietni dziļāka, krietni ekspresīvāka».
Neilgi pirms šī paziņoja kompānija pavēstīja, ka par 1,1 miljardu dolāru (601,7 miljoniem latu) iegādāsies «Tumblr», kuru uzņēmums solījis nesabojāt.
Meiere sacīja, ka «Flickr» reiz bija spīdošs pirkums, kuram neveicās tik labi, taču «Tumblr» līdzīgu likteni nepiedzīvos.
Uzlabotais «Flickr» centīsies pārveidot lietotāju pieredzi, kas kļuvusi garlaicīga ar pārmērīgiem tekstiem un neinteresantām, neiedvesmojošām fotogrāfijām.
Tāpēc jaunajā «Flickr» augšupielādētās fotogrāfijas tiks prezentētas ar pilnu izšķirtspēju un tās varēs pielāgoties, kur vien lietotājs vēlēsies, proti, dažādās portatīvajās ierīcēs un tādos sociālajos tīklos kā «Facebook» un tviteris, norādīja «Yahoo» viceprezidents Adams Keiens.
Viņš pavēstīja, ka vietne piedāvās bezmaksas fotogrāfiju uzglabāšanas vietu viena terabita apmērā, kas ir pietiekami, lai saglabātu līdz pat 537 731 attēlam.
Jaunajai vietnei, kas darbību sāka pirmdienas vakarā, ir arī jauns dizains, kurā lietotāji spēj izvietot lielākas bildes bez teksta.