Pasaulē pārdoti jau trīs miljoni «Toyota Prius» hibrīdautomašīnu (5)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Japānas autobūves uzņēmums «Toyota Motor Corporation (TMC)», šī gada jūnija beigās kopējie hibrīdauto «Toyota Prius» pārdošanas apjomi kopš 1997. gada, kad klajā nāca pirmās paaudzes auto, sasnieguši trīs miljonus vienību.

Šo 15 gadu laikā «Toyota Prius» modelis kļuvis par sava veida plaša patēriņa hibrīdauto ikonu. Pirmās paaudzes modeļi tapa 1997.gadā, bet 2003.gadā pasaulei sevi pieteica nākamā «Prius» paaudze, ko 2009.gadā nomainīja tehnoloģiski vēl pilnveidotākas «Prius» hibrīddzinēju automašīnas.

Viens no «Prius» izaugsmes apliecinātājiem ir fakts, ka visā šajā laika posmā ražotājam veiksmīgi izdevies samazināt CO2 izmešu apjomu. Ja pirmās paaudzes modelim tas bija 114 g/km, tad jaunākajai paaudzei tie jau ir 89 g/km. Turklāt, saistībā ar trešās paaudzes modeļu izstrādi, izmantoti 1261 TMC reģistrētu patentu, kas attiecas uz izmantotajām iekārtām, tehnoloģijām, detaļām u.c.

Kopš brīža, kad TMC tapa ideja par automašīnas ar hibrīddzinēju ražošanu, hibrīdtehnoloģijas kļuvušas par noteicošajām, un turpmāk visa «Toyota» ražošanas darbība vērsta uz videi arvien draudzīgāku transportlīdzekļu izveidi. Tas ietver arī tādu atsevišķu auto sastāvdaļu ražošanu kā dzinēji, pārveidotāji, akumulatori un elektroniskās kontroles elementi, kuru izstrādē Japānā ieguldītas būtiskas investīcijas.

Hibrīdtehnoloģiju un citu inovatīvo, moderno tehnoloģiju attīstībā, kas būtiskas ekonomisku, videi draudzīgu auto ražošanā, ieguldījumi tiek veikti nepārtraukti. Piemēram, līdz 2014.gada marta beigām, kad noslēgsies kārtējais fiskālais gads, TMC plāno ieguldīt ap 890 mljrd. Japānas jenu tieši videi draudzīgu tehnoloģiju izveidē un auto veidojošo sastāvdaļu attīstībā.

Tiek plānota arī ražotnes infrastruktūras uzlabošana, kas ietver ražošanas teritorijas apguvi 651 hektāru platībā un jaunas 12 stāvu ēkas celtniecību ar kopējo platību 100 000 kvadrātmetru «Toyota» pilsētā, Aiči prefektūrā. Savukārt Honšas tehniskajā centrā tiks izveidota Aerodinamikas laboratorija, kas spēs nodrošināt testus ar vēja ātrumu 250 kilometri stundā. Paredzēts arī paplašināt akumulatoru ražotnes jaudu Omori rūpnīcā Kosai pilsētā, Šizuokas prefektūrā. Tādējādi kopējie ieguldījumi ļaus vēl vairāk paplašināt un attīstīt Toyota videi draudzīgo automašīnu klāsta papildināšanu un ražošanu.

Komentāri (5)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu