Bekhemu dēla iesaistīšanās kampaņā ienes labu naudiņu (15)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: ekrānuzņēmums

Britu modes zīmols «Burberry» paziņojis, ka pēc Deivida un Viktorijas Bekhemu atvases Romeo iesaistīšanās reklāmas kampaņā pārdošanas apjoms palielinājies par 13%.

Lai arī zīmola pārdošanas apjoms pēdējā laikā bijis ļoti nevienmērīgs, reklāmas ar desmit gadus veco Romeo pircēji uztvēruši ar lielu sajūsmu.

«Romeo mīl modi,» teica «Burberry» radošais direktors Kristofers Beilijs. «Viņam bija savs viedoklis, un viņam bija svarīgi, ko viņš valkāja. Viņš ir brīnišķīgs puika, ļoti labi audzināts.»

Kā jau ziņots, Romeo Bekhems pozēja «Burberry» pavasara un vasaras kolekcijas reklāmām līdzās pazīstamajām modelēm Karai Delevinjai un Edijai Kempbelai.

«Bekhemi ir šovbiznesa dūži, tāpēc nav brīnums, ka Romeo pirmā reklāmas kampaņa ir ļoti veiksmīga,» avīzei «The Sun» sacīja kāds modes industrijas pārzinātājs. «Patiecoties no tēta mantotajam izskatam un mammas lieliskajai gaumei, viņš ir perfekts modelis. Citi zīmoli cīnīsies, lai nolīgtu viņu savām reklāmas kampaņām.»

Komentāri (15)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu