Pirmdien Valsts ieņēmumu dienests (VID) Rīgas rajona klientu apkalpošanas centrā Skanstes ielā 50, Rīgā tehnisku iemeslu dēļ klientiem nav pieejama virkne ikdienā sniegto pakalpojumu un nedarbojas arī stacionārie tālruņi, liecina VID paziņojums.
VID Rīgas rajona klientu apkalpošanas centrā klientiem nav pieejami vairāki pakalpojumi (8)
VID Rīgas rajona klientu apkalpošanas centrs ir pieejams apmeklētājiem kā ierasts, proti, no plkst.8.30 līdz 19, un no klientiem tiek pieņemti visa veida dokumenti un sniegtas mutiskas konsultācijas, taču klientiem nav pieejama virkne citu ikdienā sniegto pakalpojumu.
Tā kā nav pieejama Nodokļu informācijas sistēma, nav iespējams iedzīvotājiem izsniegt algas nodokļu grāmatiņas, dažāda veida izziņas, reģistrēt nodokļu maksātājus un veikt izmaiņas reģistrācijas datos, kā arī veikt kases aparātu, kvīšu, biļešu reģistrāciju. Tāpat nav iespējams sniegt praktiskas konsultācijas EDS lietotājiem; nedarbojas arī stacionārie tālruņi.
Par tehnisko bojājumu novēršanai nepieciešamo laiku VID ziņos atsevišķi, tiklīdz mūsu rīcībā būs šāda informācija.
Jautājumu vai neskaidrību gadījumā iedzīvotāji var zvanīt uz VID informatīvo tālruni 1898, sūtīt savu jautājumu uz e-pasta adresi VID.konsultanti@vid.gov.lv vai vērsties ar jautājumiem jebkurā tuvākajā VID klientu apkalpošanas centrā Rīgā.