Zināmi Eiropas kultūras galvaspilsētas oficiālie auto (9)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

«Audi» un «Volkswagen» uzsākuši sadarbību ar nodibinājumu «Rīga 2014», kļūstot par Eiropas kultūras galvaspilsētas gada oficiālo auto, portālam «Apollo» pastāstīja «Rīga 2014» pārstāvis Mārtiņš Drēģeris.

Sadarbības ietvaros «Audi» un «Volkswagen» nodrošinās transporta pakalpojumus Eiropas kultūras galvaspilsētas uzaicinātajiem augsta ranga viesiem, kā arī «Rīga 2014» komandai, kas palīdzēs tai pildīt organizatoriskus jautājumus.

«Eiropas kultūras galvaspilsētu programmu raksturo divi būtiski jēdzieni – stabilitāte un ilgtermiņš,» paudusi «Rīga 2014» vadītāja Diāna Čilvle. Tas, savukārt, precīzi atbilst «Rīga 2014» pārstāvēto zīmolu stratēģijai. «Audi» un «Volkswagen» zīmolu būtība ir ilgtspējīga attīstība, kuras pamatā ir kvalitāte, precizitāte, uzticamība, kompetence, tehnoloģijas un, protams, atbildība pret patērētāju.

«Volkswagen misija ir atbalstīt pasākumus, kuri Latvijas vārdu nes pasaulē un stiprina mūsu vērtības. Mums ir tas gods būt par daļu no Rīga 2014 projekta, jo kultūra pieder tautai un mēs pārstāvam «Volkswagen» (tulkojumā no vācu valodas - Tautas auto),» teica «Volkswagen» vadītājs Latvijā Māris Jansons.

Savukārt «Audi» vadītāja Latvijā, Ilze Grase Ķibilde atzīmēja: ««Audi» un kultūra ir nešķirami jēdzieni. Jau gandrīz 25 gadus ražotājs ir slavens ar mūzikas festivālu «Audi Summer Concerts», kas norisinās «Audi» rūpnīcas pilsētā Ingolštatē un reģionā. «Audi» vārdā nosaukta jauniešu kora akadēmija un «Audi» filharmonija «Wind Ensemble». Tāpat nu jau vairāku gadu garumā «Audi» zīmols asociējas ar Berlīnes filmu festivālu, līdz ar to mūsu dalība «Rīga 2014» projektā ir tikai likumsakarīga.»

Komentāri (9)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu