«Swedbank» Valmierā atklāj pirmo telefonbankas filiāli (3)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

«Swedbank» otrdien svinīgā pasākumā Valmierā atklāja pirmo telefonbankas filiāli, kas ir arī pirmā šāda veida filiāle ārpus Rīgas, informē bankā.

Jaunajā telefonbankas filiālē strādās desmit cilvēku komanda, kuras galvenajos pienākumos ietilps elektroniskās sarakstes apstrāde ar bankas klientiem. «Swedbank» telefonbanka mēnesī saņem vidēji 20 000 sarakstes vienību ar dažādiem klientu finanšu jautājumiem.

«Bankas laika gaitā ir mainījušās no «vietas, kur iet» uz «lietu, ko dara». Ikviens no mums vēlas saņemt risinājumu savām finanšu vajadzībām ātri un ērti, tieši tāpēc banka mums ir līdz arī mobilajā telefonā vai datorā. Un šodien, lai «darītu banku», mums nav jādodas uz kādu noteiktu filiāli vai vietu. Lēmums Valmierā veidot Telefonbankas jeb klientu kontaktu centra filiāli ir loģisks turpinājums mūsu filozofijas maiņai – būt iespējami tuvu klientam un vienlaikus - nodrošināt visu labāko kompetenci, neatkarīgi no atrašanās vietas,» saka Irīna Pīgozne, bankas valdes locekle un Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja.

Sešu gadu laikā elektroniskās sarakstes apjoms audzis par 93%. «Swedbank» telefonbankā dienā vēršas vidēji 4000 klientu, kas ir aptuveni tikpat daudz, cik šajā laikā apkalpo trīs filiāles kopā.

Mēneša laikā «Swedbank» telefonbanka sniedz atbildi uz vairāk nekā 100 000 zvaniem un 20 000 sarakstes vienībām. Elektroniskās sarakstes apjoms pērn, salīdzinot ar 2008.gadu, ir pieaudzis par 93%. Kopumā no visiem elektroniski iesūtītajiem finanšu jautājumiem 87% ir no privātpersonām, savukārt 13% - no uzņēmumiem.

Visbiežāk iedzīvotāji un uzņēmumi vēršas pēc padoma ar dažādiem jautājumiem par maksājumu kartēm - tie veido gandrīz trešdaļu (27%) no visiem ienākošajiem finanšu jautājumiem. Tāpat aktuāli ir jautājumi par internetbanku (13%), īstermiņa kredītproduktiem (10%), kā arī kontu (10%) un maksājumiem (7%).

Komentāri (3)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu