«Maxima» reputācija ir būtiski cietusi (31)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

Interneta pētījumu uzņēmums «Solid Data», sadarbībā ar mārketinga un sabiedrisko attiecību vortālu «7guru», veikuši pētījumu par Latvijas un Lietuvas iedzīvotāju attieksmes maiņu pret mazumtirdzniecības tīkla operatoru «Maxima» pēc Zolitūdes traģēdijas, «Apollo» informēja aptaujas rīkotāji.

Apkopojot pētījuma rezultātus secināts, ka 36% Latvijā aptaujāto respondentu pēc traģēdijas «Maxima» apmeklē retāk, savukārt Lietuvā – tie ir 27% iedzīvotāju.

Pētījuma rezultāti liecina, ka 47% Lietuvā aptaujāto respondentu uzskata, ka Zolitūdes traģēdija tiek izmeklēta atbilstoši, tiesiski un godīgi. Savukārt Latvijā tā uzskata tikai 29% aptaujāto iedzīvotāju.

No visiem aptaujātajiem Latvijas iedzīvotājiem 26% «Maxima» zīmols asociējas ar Zolitūdes traģēdiju, tomēr Lietuvā tie ir tikai 4%. Salīdzinot Latvijas un Lietuvas respondentu atbildes var secināt, ka abās kaimiņvalstīs tirdzniecības veikala «Maxima» reputācija saistībā ar traģēdiju ir būtiski cietusi. Piemēram, atbildot uz interneta aptaujas jautājumu par veikala «Maxima» apmeklēšanas biežumu, 36% Latvijas iedzīvotāj atbildēja, ka pēc traģēdijas veikalus apmeklē retāk, savukārt Lietuvā «Maxima» retāk apmeklē 27% respondenti.

Aptaujas dati liecina, ka nav vienprātības starp Latvijas un Lietuvas iedzīvotāju uzskatiem par notikušo traģēdiju. Tā 9% Latvijas iedzīvotāji atzīst, ka «Maxima» veikalus vairs neapmeklē vispār, taču Lietuvā šis skaits ir trīs reizes mazāks, tikai 3%. Taujāti, vai uzskata veikalu «Maxima» par godīgu uzņēmēju, 20% Latvijas iedzīvotāji atzina, ka veikals ir godīgs uzņēmējs, Lietuvā «Maxima» par godīgu uzskata 36% iedzīvotāji. Savukārt, 44% aptaujāto Lietuvas iedzīvotāju uzskata, ka «Maxima» kā uzņēmējs ir uzticams, Latvijā šis skaitlis ir gandrīz uz pusi mazāks, tikai 23% iedzīvotāju «Maximu» vērtē kā uzticamu.

Vairums Latvijā aptaujāto uzskata, ka nelaimē ir vainojami atbildīgie par konstrukcijām un arhitektūru, kā arī uzņēmumi, kas veica ēkas būvniecības darbus. Lietuvas iedzīvotāji uzskata līdzīgi, 66% atbildēja, ka nelaimē ir vainojami uzņēmumi, kas veica ēkas būvniecības darbus.

«Solid Data» interneta aptauju par tirdzniecības uzņēmuma «Maxima» reputāciju veica 2014.gada martā, aptaujājot 1000 respondentus katrā valstī vecumā no 18 līdz 69 gadiem.

Komentāri (31)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu