44% iedzīvotāju uzskata, ka reklāmas ietekmē vēlēšanu rezultātus

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Apollo, R.Oliņš

Aptaujā noskaidrots, ka aptuveni 2/5 ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka reklāmu daudzums (presē, TV, radio un citur) pirms Saeimas vēlēšanām lielā mērā ietekmē to rezultātus: 15% uzskata, ka reklāma ļoti lielā mērā ietekmē vēlēšanu rezultātus, bet 29% uzskata, ka reklāmu daudzums drīzāk ietekmē Saeimas vēlēšanu rezultātus.

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu «900 sekundes» 2010.gada aprīlī veiktais pētījums liecina: katrs ceturtais aptaujātais (24%) uzskata, ka reklāmu daudzums pirms Saeimas vēlēšanām ne ietekmē, ne neietekmē Saeimas vēlēšanu rezultātus.

11% uzskata, ka reklāma pirms Saeimas vēlēšanām drīzāk neietekmē vēlēšanu rezultātus, bet 14% aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka reklāmu daudzums pirms Saeimas vēlēšanām nemaz neietekmē to rezultātus.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu