Aptaujā noskaidrots, ka aptuveni 2/5 ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka reklāmu daudzums (presē, TV, radio un citur) pirms Saeimas vēlēšanām lielā mērā ietekmē to rezultātus: 15% uzskata, ka reklāma ļoti lielā mērā ietekmē vēlēšanu rezultātus, bet 29% uzskata, ka reklāmu daudzums drīzāk ietekmē Saeimas vēlēšanu rezultātus.
44% iedzīvotāju uzskata, ka reklāmas ietekmē vēlēšanu rezultātus
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu «900 sekundes» 2010.gada aprīlī veiktais pētījums liecina: katrs ceturtais aptaujātais (24%) uzskata, ka reklāmu daudzums pirms Saeimas vēlēšanām ne ietekmē, ne neietekmē Saeimas vēlēšanu rezultātus.
11% uzskata, ka reklāma pirms Saeimas vēlēšanām drīzāk neietekmē vēlēšanu rezultātus, bet 14% aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka reklāmu daudzums pirms Saeimas vēlēšanām nemaz neietekmē to rezultātus.