«Adidas Originals» apvieno Latvijas rīmetājus (3)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Globālas kampaņas - «Unite All Originals» ietvaros, sporta un dzīvesstila apģērbu zīmols «Adidas» Originals aicina Latvijas talantus apvienoties un radīt oriģinālas rīmes. 

Laika posmā no 6. līdz 20. septembrim rīmēšanas talanti tiek aicināti iefilmēt savu rīmi un dalīties ar to mobilajā aplikācijā «Instagram», lietojot #unitealloriginals un #originalsparty.

Šī iniciatīva ir daļa no globālās «Adidas Originals» kampaņas, kas norisinās visā pasaulē. Visi iesūtītie video piedalās labāko izvēlē, kurus leģendārās Amerikas hiphopa zvaignzes RunDMC un bītmeikers A-Trak izvietos savā kopdarba videoklipā.

Run DMC ir viena no ASV ietekmīgākajām hip hop apvienībām, dibināta 1981. gadā, un ir pirmā šī žanra apvienība, kas tika nominēta Grammy balvai un ieguva zelta un platīna diska statusu. 1986. gadā Run DMC rada dziesmu «My Adidas», kas izveidoja apvienībai ilgstošu sadarbību ar pasaules sporta un dzīvesstila zīmolu. 2013. gadā grupa atkal parādījās dažādos lielos pasākumos, lai gan arī paziņoja, ka tā nav oficiāla atgriešanās uz skatuves ierastā formātā ar albuma ierakstu un koncerttūrēm. «Mēs nevaram būt Run bez Jay (grupas trešais dalībnieks, tika nogalināts 2002. gadā), tomēr mēs varam parādīties dažādos šovos un kampaņās,» komentē DMC.

«Unite All Originals» Latvijas kampaņas noslēgums paredzēts 20. septembrī «9K1» nama telpās, ar mixmāstera AG un «Dirty Deal Audio» mākslinieku uzstāšanos.

Savukārt tiem, kuri būs piedalījušies rīmju kampaņā, pie ieejas uzrādot savu «Instragram» video, katram desmitajam būs iespēja saņemt balvas no «Adidas Originals» un «Philps».

Vairāk informācijas par kampaņas norisi un noteikumiem: «draugiem.lv/adidas».

Kampaņas vēstnieki Latvijā: «Ghetto Family» radošais direktors Renārs Zeltiņš un miksmāsters AG, pirmie izveido savu rīmi un aicina piedalīties «Unite All Originals» kampaņā:

RunDMC un A-Trak sadarbība dzīvesstila zīmolam «Adidas Original», aizskatuve:

Komentāri (3)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu