Agnese Zeltiņa piepilda sapni, izveidojot savu rotu zīmolu (18)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicātes foto

Aktrise, modele un nu jau dizainere Agnese Zeltiņa kādu laiku ir atgriezusies Latvijā. Turklāt, pēc 15 gadu pārtraukuma Zeltiņa atkal kāps uz Dailes teātra skatuves, spēlējot lomu Dž.Dž.Džilindžera iestudētajā izrādē «Milēdija»Papildus tam viņa pievērsusies rotu darināšanai. Viņas rotu zīmola  «SoulStouneS by Agnese Zeltina» prezentācija notika Vecrīgas viesnīcā Grand Palace Hotel, kur ieradās arī viņas māsa un mamma. 

«Līdz šim bižutēriju nenēsāju, taču pēc nepatīkamā gadījuma, kad man no Milānas dzīvokļa nozaga visas rotas, aizdomājos par dārgu greznumlietu aizstājējiem. Joprojām gribu rotāties, tāpēc sāku meklēt sev ko jaunu, tomēr savai gaumei neko atbilstošu atrast nespēju. Un izdomāju, ka varu taču rotas radīt pati,» par pievēršanos rotu dizainam žurnālam «Kas Jauns» stāsta Zeltiņa. Aktrise raidījumā «Tikai ar ielūgumiem» norāda, ka tieši pavadītais laiks Itālijā viņu iedvesmojis rotu dizainam, turklāt rotu cena svārstās no 50 līdz 200 latiem.

Piedāvājam noskatīties raidījuma «Tikai ar ielūgumiem» ierakstu, kur ir iespējams ieskatīties rotu prezentācijā. Zeltiņas rotu prezentācija, skatāma sākot no 5.25 minūtes.

Komentāri (18)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu