«airBaltic» jauns pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lita Krone/LETA

Latvijas nacionālā aviokompānija «airBaltic» pārdošanas un mārketinga vecākā viceprezidenta amatā ir iecēlusi Mihaelu Grimmi (Michael Grimme), portālu «Apollo» informēja «airBaltic» Korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

Grimmem ir vairāk nekā 20 gadu ilga pieredze tūrisma un aviācijas industrijā. Pirms pievienošanās «airBaltic», Grimme bija pārdošanas un mārketinga direktors «TraviAustria», IT pakalpojumu sniedzējā tūrisma industrijai Centrālajā Eiropā.

Iepriekš, kā pārdošanas un mārketinga direktors vācu aviokompānijā «dba», Grimme veica sekmīgu pārdošanas un mārketinga funkcijas restrukturizēšanu un veicināja «dba» kā biznesa aviokompānijas tēla nostiprināšanu.

Grimme arīdzan ir bijis mārketinga un starptautiskās pārdošanas direktors vācu pārvadātājā LTU, kurā viņš bija atbildīgs par zīmola maiņu un pārdošanas un lojalitātes programmas stiprināšanu.

Viņš ir arī ieņēmis citus ar pārdošanu saistītus amatus «British Airways» un «Deutsche BA».

Mihaels Grimme ir vācu izcelsmes, 44 gadus vecs, precējies, un ģimenē ir viens bērns.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu