Apdrošināšanas sabiedrība «Balta» piedāvā unikālu atlīdzības saņemšanas sistēmu

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lita Krone/LETA

Latvijā lielākā apdrošināšanas sabiedrība «Balta» (RSA Grupa) nolēmusi ieviest tirgū jaunu pakalpojumu - OCTA «Atlīdzība pie sava apdrošinātāja» ar līdz šim tirgū nepieredzēti plašu segumu. «Balta» to piedāvā klientiem bez papildu piemaksas jau no šodienas, 9.augusta.

Jaunais pakalpojums nodrošina klientiem tiešās zaudējumu regulēšanas (TZR) principus praksē. Tas nozīmē, ka ceļu satiksmes negadījumā cietusī persona, kas «Baltā» ir noformējusi jauno OCTA polisi ar «Atlīdzību pie sava apdrošinātāja», var saņemt atlīdzību turpat «Baltā», nevis pēc negadījuma doties pie vainīgā apdrošinātāja, kā tas bija līdz šim.

Kā liecina apdrošināšanas sabiedrības «Balta» novērojumi un fokusgrupu aptaujas, klientiem tāds pakalpojums kā atlīdzība pie sava apdrošinātāja ir svarīgs ieguvums, ko viņi vēlētos saņemt ar OCTA polises iegādi. Ņemot vērā klientu vajadzības, apdrošināšanas sabiedrība «Balta» pakalpojumu «Atlīdzība pie sava apdrošinātāja» automātiski un bez maksas ir iekļāvusi visos OCTA polišu piedāvājumos, sākot jau no šodienas, 9.augusta.

«Tā kā Latvijā TZR sistēma vēl ir izstrādes procesā, bet klienti vairākkārt ir izrādījuši interesi saņemt OCTA atlīdzību pie mums, nevis doties ar iesniegumiem pie citiem vainīgo personu apdrošinātājiem, nolēmām ieviest jauno pakalpojumu jau tagad. Mums rūp, ka klientu saskarsme ar mums ir ērta un varam viņiem piedāvāt saprotamu pakalpojumu, ko garantē stabila un caurspīdīga atlīdzību regulēšanas sistēma,» skaidro apdrošināšanas sabiedrības «Balta» atlīdzību direktors Ingus Savickis.

Ieviešot jauno pakalpojumu, «Baltas» piedāvājums OCTA pircējiem ir plašāks par pašlaik tirgū pieejamo un piedāvā vairāk nekā plānotās TZR sistēmas nosacījumi. «Balta» saviem klientiem sedz zaudējumus ne tikai par transportlīdzeklim un tajā esošajai mantai nodarītajiem bojājumiem, kā to paredz tradicionālais OCTA polises segums, bet arī tad, ja klientam ir zaudējumi transportlīdzeklim, kuru apmērs pārsniedz 50 000 latu.

Atgādinām, ka pērnajā gadā pieņemtās OCTA likuma izmaiņas sniedz iespēju apdrošinātājiem pēc brīvprātības principa pievienoties TZR sistēmai. Taču, saskaroties ar TZR sistēmas dokumentu projektu sagatavošanas nemitīgajām izmaiņām un ieilgušajām diskusijām, kas radīja bažas un neskaidrības par to, kad un kā TZR sistēma vispār varētu darboties, apdrošināšanas sabiedrība «Balta» pieņēma lēmumu tai nepievienoties un saviem klientiem piedāvāt citu risinājumu.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu