Apdrošinātājs: Pērn ievērojami audzis uz ceļiem sniegto tehnisko palīdzību skaits (5)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Cbeck527, CC BY-NC-ND 2.0

Pagājušajā gadā apdrošināšanas sabiedrība «Gjensidige Baltic» tehnisko palīdzību uz ceļa saviem klientiem nodrošinājusi par 158 reizēm vairāk nekā 2012.gadā, «Apollo» informēja apdrošināšanas uzņēmums.

AAS «Gjensidige Baltic» dati liecina, ka pagājušajā gadā tehniskās palīdzības dienests «Autohelp24» palīdzību sniedza 785 KASKO polišu īpašniekiem. Turklāt lielākā daļa – 69,5% no visiem izsaukumiem bija automašīnu transportēšana, kad bojātais transportlīdzeklis vairs nevarēja turpināt ceļu un tas bija jānogādā uz servisu vai klienta mājām.

Šo negadījumu raksturs ir dažāds – motoru, ritošās daļas vai elektronikas problēmas, ir arī nelieli sadzīviski aizmāršības jeb nejaušības gadījumi. Piemēram, klients nespēja iedarbināt mašīnu, jo bija izlādējis akumulatoru – gaidot tikšanos, stundu klausoties radio, aizmirsis izslēgt tuvās gaismas, kā rezultātā nepieciešama tehniskā palīdzība, lai turpinātu ceļu.

«Pirms trim gadiem ieviesām pakalpojumu «Autohelp24», lai saviem klientiem varētu sniegt neatliekamu tehnisko palīdzību uz ceļa, ja ar viņu auto uz ceļa noticis negadījums. Apzinoties, ka evakuatora vai tehniskās palīdzības servisa izsaukšana klientiem izmaksā ļoti dārgi, izveidojām pakalpojumu «Autohelp24», kas šobrīd bez maksas ir iekļauts «Gjensidige KASKO» polisē. Ja auto nebūtu apdrošināts, notiekot negadījumam, piemēram, evakuators no Rīgas līdz Ādažiem izmaksātu teju 50 eiro. Gadījumos, kad uz ceļa ir nepieciešama tehniskā palīdzība, «Gjensidige KASKO» klientiem izmaksas segs apdrošinātājs un nekas papildus nebūs jāmaksā,» skaidro AAS «Gjensidige Baltic» Transportlīdzekļu atlīdzību nodaļas vadītājs Aivars Vasaraudzis.

«Pa šo laiku esam novērojuši, ka lielākā daļa reģistrētie izsaukumi saistīti nevis ar automašīnas iekļūšanu ceļu satiksmes negadījumā, bet tieši tehnisku problēmu dēļ. Visbiežāk palīdzība ir nepieciešama tām automašīnām, kuras nevar turpināt ceļu un ir jātransportē uz servisu vai klienta mājām. Otrs biežāk izmantotais pakalpojums, ko sniedzam, ir automašīnas iedarbināšana, kas pagājušajā gadā no visiem izsaukumiem bija 12,4%,» piebilst Vasaraudzis.

Ja 2012.gada statistika skaidri parāda, ka «Gjensidige» «AutoHelp24» dienests lielākoties tika izsaukts tieši rudenī un ziemas mēnešos, savukārt vasarā un pavasarī šo izsaukumu skaits bija mazāks, tad pagājušajā gadā statistika mainījās – sezonalitātei vairs nav tik liela loma, jo daudz izsaukumu pamatā ir automašīnu individuālais tehniskais stāvoklis. Piemēram, pērn vislielākais izbraukumu skaits bija ziemā, taču arī martā un augustā tas saglabājās nemainīgi augsts – teju 80 gadījumos «KASKO» klientu spēkratiem tika sniegta tehniskā palīdzība uz ceļa.

Komentāri (5)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu