«Dienvidu tilts» darbības izvēršanai ārvalstīs pārtop par AS «Transport Systems»

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Lai izvērstu darbību ārvalstīs, AS «Dienvidu tilts» mainījusi juridisko nosaukumu un turpmāk būs AS «Transport Systems», šodien žurnālistus informēja uzņēmuma padomes priekšsēdētājs Guntis Rāvis.

Arī pēc nosaukuma maiņas uzņēmumu aliansē, tāpat kā līdz šim, ietilps SIA «Skonto būve», AS «Latvijas tilti», AS «BMGS», SIA «Tilts», SIA «Rīgas tilti» un AS «Viadukts».

«Transport Systems» mērķis ir starptautiskajā tirgū veikt dažādu transporta un infrastruktūras objektu būvniecību.

«Orientēsimies uz darbību Eiropā, Tuvajos Austrumos, kā arī NVS valstīs,» paskaidroja Rāvis, piebilstot, ka lielākās iespējas uzņēmums saskata valstīs, kuras pēdējo desmit gadu laikā, pateicoties naftas, gāzes un citu resursu ieguvei, sasniegušas strauju ekonomisko izaugsmi, un tajās ir nepieciešams attīstīt infrastruktūru.

«Transport Systems" neplāno strādāt valstīs, kurās jau darbojas pieredzējuši līdzīga profila uzņēmumi un tirgus ir nostabilizējies.

Patlaban «Transport Systems» piedalās vairākos starptautiskos infrastruktūras objektu būvniecības konkursos dažādās valstīs. «Mans kā uzņēmuma padomes priekšsēdētāja mērķis ir panākt, lai 2010.gadā tiktu noslēgts pirmais līgums ārvalstīs,» uzsvēra Rāvis.

Uzņēmums nav attiecies arī no darbības Latvijā un kaimiņvalstīs, piemēram, Igaunijā un Lietuvā.

Par «Transport Systems» priekšrocībām konkurences cīņā ārvalstu tirgos Rāvis uzskata Latvijas speciālistu augsto kvalifikāciju, kā arī zemākas izmaksas, kuras iespējams nodrošināt «uz algu rēķina, maksājot visus nodokļus», jo atalgojuma līmenis salīdzinājumā ar attīstīto valstu kompānijām nozarē būtiski atšķiras.

Pamatojot uzņēmuma nosaukuma maiņu, Rāvis norādīja, ka «Dienvidu tilts» vairs neatspoguļo uzņēmuma pašreizējo darbību, kā arī ir sevi izsmēlis no mārketinga viedokļa. «Tādēļ uzņēmuma nosaukums būs angļu valodā, jo tas būs saprotams jebkurā valstī,» norādīja uzņēmējs.

Rāvis akcentēja, ka uzņēmuma nosaukuma un zīmola maiņa klientiem un partneriem nekādus sarežģījumus neradīs. «Visi līgumi un vienošanās, kas ir slēgtas ar AS «Dienvidu tilts», ir spēkā,» norādīja uzņēmējs.

Kā ziņots, AS «Dienvidu tilts», kas tika izveidota Dienvidu tilta būvniecībai, apvienojušās sešas Latvijas celtniecības kompānijas, kuras ir specializējušās tieši tiltu izbūves darbos, SIA «Skonto būve», AS «Latvijas tilti», AS «BMGS», SIA «Tilts», SIA «Rīgas tilti» un SIA «Viadukts».

Dienvidu tilta celtniecības darbu ģenerāluzņēmējs AS «Dienvidu tilts» 2008.gadā strādājis ar 156 748 latu peļņu, kas ir aptuveni četras reizes mazāk nekā 2007.gadā, kad uzņēmuma peļņa sasniedza 677 383 latus, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA «Lursoft» informācija.

2006.gadā AS «Dienvidu tilts» zaudējumi bija 45 421 lats.

Kompānijas apgrozījums pērn bija 44 140 063 lati. Salīdzinoši 2007.gadā «Dienvidu tilta» apgrozījums bija 44 922 581 lats, bet 2006.gadā - 29 261 086 lati.

Dienvidu tilta 1.kārta jeb pats tilts un estakādes pāri Maskavas un Krasta ielai tika atklātas pagājušā gada 17.novembrī.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu