E-talons iedzīvotājiem sagādā vienas raizes

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Rīgas satiksme

Kopš maija sākuma Rīgas sabiedriskajā transportā par braucienu jāmaksā ar e-talonu, taču jau pirmajās dienās iedzīvotāji saskārušies ar ķibelēm — vienam karšu lasītājs nereaģē uz e-talona pietuvināšanu tam, citam paziņo, ka visa iemaksātā summa par braucieniem jau ir iztērēta, piektdien raksta «Neatkarīgā».

Marekam ierastais brauciens divos transporta līdzekļos uz augstskolu 5. maija rītā izvērties garāks nekā citkārt, jo izrādījies, ka viņa e-talons nestrādā. Pietuvinot to karšu lasītājam, neiedegās ne zaļā, ne sarkanā gaisma.

Līdzīgi gadījies arī daudziem citiem sabiedriskā transporta lietotājiem, kas sastopami apmēram 100 metru garā rindā pie uzņēmuma «Rīgas satiksme» (RS) klientu apkalpošanas centra Prāgas ielā 1.

Savukārt pasažiere Anna savu e-talonu nav varējusi pat papildināt — elektroniskās ierīces to nav nolasījušas.

«Tā ir nekaunība no RS. Ieviest sistēmu, kura nestrādā un kuras dēļ cilvēkiem jākavē darbs un skola. Es tad kaut kā vēl tikšu galā, bet ko darīt veciem cilvēkiem, kam jau tā ir grūti saprast, kā šī sistēma darbojas? Un ja vēl rodas problēmas,» neapmierināta ir Anita. Viņa vēlējās uztaisīt sev personalizēto etalonu, jo, lai gan tam pieteicās laikus, pa pastu to nesaņēma.

Ar grūtībām saskāries arī kāds RS darbinieks, kurš gan savu vārdu nosaukt nav vēlējies. Viņš bija iegādājies e-talonu 20 braucieniem, bet, reģistrējot 7. braucienu, kartes lasītājs uzrādīja, ka visi braucieni jau ir iztērēti un jāiegādājas biļete pie transporta līdzekļa vadītāja.

Neapmierināts ar radušos situāciju ir Rīgas Domes priekšsēdētājs Jānis Birks. Mērs jau pagājušajā nedēļā izteicis aizrādījumu RS valdes priekšsēdētājam Leonam Bemhenam par rindām, kas 30. aprīlī bija izveidojušās pie RS klientu apkalpošanas centra Brīvības ielā. Bemhens gan skaidrojis, ka rindas izveidojušās, jo iedzīvotāji nav laikus pieteikušies e-talonam un cenšas to izdarīt pēdējā brīdī.

Pats uzņēmums gan e-talona ieviešanu raksturo kā veiksmīgu, jo krasi pieaudzis pārdoto biļešu skaits. Uzņēmuma preses sekretāre Iluta Bērziņa skaidro, ka, ieviešot elektronisko norēķinu sistēmu sabiedriskajā transportā, būtiskas problēmas nav radušās, ir tikai individuāli risināmi jautājumi.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu