«Ecolines» šoferis gada laikā «veic 2 braucienus apkārt zemeslodei» (13)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka/LETA

Baltijā lielākais starptautisko autobusu pārvadājumu uzņēmumu «Ecolines» šogad atzīmē piecu gadu jubileju iekšzemes pārvadājumu tirgū, informē uzņēmuma pārstāve Elīna Dreimane. 

2009.gada sākumā «Ecolines» uzsāka 108 starppilsētu nozīmes reisu apkalpošanu. Lai nodrošinātu šo pakalpojumu sniegšanu, uzņēmums radīja jaunas struktūrvienības Rēzeknē un Madonā, radot 67 jaunas darbavietas. 50 no šiem darbiniekiem ir tieši autobusu vadītāji, katrs kilometru skaita ziņā gada laikā veicot pat 2 braucienus apkārt zemeslodei.

Svinot piecu gadu jubileju, uzņēmums vēlas īpaši izcelt savu lielāko vērtību – autobusu vadītājus. Tieši viņi katru dienu veic simtiem kilometru, apkalpo simtiem cilvēku un pārkrauj desmitiem bagāžas vienību, nemainīgi domājot par savu pasažieru ērtībām.

«Autobusu vadītāji ir visnozīmīgākie darbinieki mūsu uzņēmumā, kas ik dienas veic milzīgu darbu, lai mēs spētu sniegt kvalitatīvus pakalpojumus saviem pasažieriem. Vērotājam no malas šis darbs var šķist vienkāršs un pat ļoti viegls, tomēr tie kilometru tūkstoši un apkalpoto pasažieru simti, turklāt katram veltot smaidu un nepieciešamo uzmanību, ir tik tiešām iespaidīgi. Svinot 5 gadu jubileju vēlējāmies parādīt saviem šoferiem, cik ļoti novērtējam viņu milzīgo darbu un tāpat arī vērst mūsu klientu uzmanību uz to, cik darbs patiesībā ir sarežģīts. Tādēļ apkopojām katra šofera paveikto gada laikā, īpaši izceļot mūsu rekordistus 7 dažādās nominācijās,» stāsta «Ecolines» vadītājs Andris Podgornijs.

2013.gadā vislielāko distanci veicis Ēvalds Lontons no Rēzeknes struktūrvienības - 93 585 km, bet tālākais braucējs no Madonas bijis Dzintars Skrupskis ar nobrauktiem 83 768 km. Salīdzinājumam – zemeslodes apkārtmērs pa ekvatoru ir 40 075,02 km.

Lielāko nostrādāto stundu skaitu sasniedzis Jefimijs Gudkovs no Rēzeknes, pie autobusa stūres pavadot 2131 stundu. Savukārt Madonas struktūrvienības rekordists bijis Dzintars Skupskis, nostrādājot 2053 stundas.

Visvairāk naudas par biļetēm izdevies iekasēt Ēvaldam Lontonam no Rēzeknes, bet Madonas struktūrvienībā veiksmīgākais bijis Dzintars Skupskis. Savukārt pārdoto biļešu skaita rekordu sasnieguši Oļģerts Ugulis no Rēzeknes struktūrvienības, pārdodot 14 428 biļetes un Māris Abramovičs no Madonas, pārdodot 13 210 biļetes aizvadītā gada laikā.

Lai gan iekšzemes pasažieru pārvadājumos pārvadāto bagāžas vienību skaits ir salīdzinoši neliels, šoferiem gada laikā nākas pārkraut pat vairākus simtus no tām. Artūrs Gilums no Rēzeknes 2013.gada laikā pārkrāvis 468 bagāžas vienības, savukārt Dzintars Skrupskisno Madonas 257 bagāžas vienības.

Viszemāko degvielas patēriņu, vidēji 25,75 litrus uz 100 km izdevies parādīt Sergejam Laščenkovam no Rēzeknes struktūrvienības. Savukārt Madonas struktūrvienībā ar lielāko efektivitāti izcēlies Māris Madernieks ar vidējo patēriņu 25,96 litri uz 100 kilometriem.

Par aizvadītā gada labāko jauno darbinieku nosaukts Rēzeknes struktūrvienības vadītāja vietnieks Aleksandrs Matvejevs, kurš uzņēmumā strādā kopā 2013.gada 1.septembra.

Ikdienas reisu izpildē iekšzemes pasažieru pārvadājumos iesaistīti 37 autobusi un «Ecolines» īpašu uzmanību pievērš sava autoparka modernizēšanai, lai Latvijas iedzīvotājiem arī starppilsētu pasažieru pārvadājumos piedāvātu komfortablus, Rietumu kvalitātes standartiem atbilstošus autobusus. Aizvadītajā gadā vien uzņēmums ieguldījis vairāk kā 425 tūkstošus eiro, iegādājoties divus pilnīgi jaunus autobusus, kas aprīkoti ar Latvijā modernākajiem pacēlājiem cilvēku ar invaliditāti, māmiņu un gados vecu cilvēku ērtībām.

Komentāri (13)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu