«Ford» prezentē savu jauno «EcoBoost» dzinēju

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Jaunais 1 litra «EcoBoost» dzinējs no sākuma līdz galam tika izstrādāts, apvienojot «Ford» Eiropas speciālistu zināšanas. Dzinēju palīdzēja izstrādāt «Ford» eksperti no visas Eiropas, tai skaitā inženieri «Ford» Eiropas Izpētes un modernās mašīnbūves centrā Āhenē, Vācijā un Dantonas Tehniskajā centrā Lielbritānijā.

Ar inovatīvu tehnoloģiju palīdzību jaunais Ford 1 litra «EcoBoost» benzīna dzinējs sniedz efektīvu degvielas ekonomiju un griezes momentu, kas pielīdzināms dīzeļdzinēju sniegumam.

Kompaktais un spēcīgais «EcoBoost» pieejams «Ford Focus» ar 125ZS jaudu, nodrošinot savā klasē labākos benzīna dzinēja rādītājus - CO2 izmeši 114g/km un degvielas patēriņš tikai 5.0l/100km. Šī dzinēja 100ZS versija sniegs klasē absolūti vadošu CO2 izmešu daudzumu - 109 g/km.

Katrs 1 litra «EcoBoost» dzinējs ietaupīs 22g/km CO2 izmešus salīdzinājumā ar tādas pašas jaudas ne turbomotora 1.6L «Ford Focus». Tas sniedz arī tādu pašu 125ZS jaudu un 170 Nm griezes momentu kā tradicionālais 1.6L benzīna dzinējs. Tam ir augstākais jaudas blīvuma rādītājs no visiem līdz šim «Ford» ražotajiem dzinējiem.

Jaunais dzinējs nodrošina arī ātrāku motora uzsilšanu. Parasti benzīna dzinēji nesasniedzot darba temperatūru ir pat par 12% neefektīvāki kā darba temperatūrā. Toties jaunais 1 litra «EcoBoost» dzinējs pat auksts strādā lieliski - efektivitāte pazeminās tikai par 7%.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu