Izdota inovāciju ābece «Skaties plašāk» (1)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicātes foto

Izdevniecība Jumava sadarbībā ar Lattelecom laidusi klajā Rona Adnera (Ron Adner) grāmatu «Skaties plašāk» (The Wide Lens), kurā uz praktisku piemēru pamata analizēts - kādēļ viena ideja ir dzīvotspējīga, savukārt citas inovācijas lemtas neveiksmēm. Grāmata konferences «Inovāciju ekonomika 2013. Ideja. Darbs. Rezultāts» ietvaros dāvināta 500 Latvijas lielāko uzņēmumu vadītājiem, savukārt no oktobra beigām būs pieejama ikvienam interesentam Latvijas labākajos grāmatveikalos.

Izdevuma fokusā ir inovācijas visplašākajā kontekstā. Ar Michelin riepu, Apple iPod un iPhone, Nokia viedtālruņu, digitālā kino, e-grāmatas, inhalējamā insulīna un citu globāliem piemēriem autors skaidro, kādēļ ģeniālas idejas mēdz ciest sakāvi un kā galu galā tikt līdz sekmīgai inovāciju realizēšanai. «Skaties plašāk» veltīta ikvienai organizācijai, kam rūp savas jomas attīstība un visa jaunā ieviešana.

Latvijā izdotā grāmata «Skaties plašāk» ietver ekskluzīvu Rona Adnera papildu nodaļu, kas nav iekļauta oriģinālajā izdevumā angļu valodā. Reaģējot uz grāmatā iepriekš aprakstītā piemēra – elektroautomašīnu uzņēmuma Better Place – bankrotu š.g. maijā, autors veltījis papildu nodaļu izdevumam latviešu valodā.

«Skaties plašāk» saņēmusi izcilas recenzijas Forbes, Publishers Weekly u.c. ietekmīgos medijos. Darbu pozitīvi vērtējis eBay izpilddirektors Džons Donahjū, General Electric vadītājs Džefrijs Immelts un daudzi citi.

Komentāri (1)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu