Jāņi vairāk brauc ar «Volkswagen», savukārt Līgas ar «Opel»

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka/LETA

Latvijā lielākā apdrošināšanas sabiedrība «Balta» (RSA Grupa), izanalizējot savu klientu apdrošināšanas polises, ir secinājusi, ka vairāk nekā 50 procentu visu apdrošināto Līgu un Jāņu iegādājas tikai viena produkta polisi. Turklāt Jāņiem vienlīdz populāra ir OCTA un īpašuma apdrošināšana, bet Līgām – īpašuma apdrošināšana.

Kopumā no visām «Baltas» apdrošinātajām Līgām pilsētās dzīvo 63 procenti šī vārda īpašnieču. Turklāt 24 procenti no visām Līgām dzīvo galvaspilsētā Rīgā nelielā privātmājā. Savukārt Jāņu vidū pilsētās dzīvo 49 procenti, bet tieši Latvijas galvaspilsētā dzīvo 17 procenti no visiem Jāņiem.

«Kopumā dati liecina, ka Jāņi un Līgas nemaz nav tik atbildīgi saistībā ar riskiem. Lielākā daļa no viņiem pērk tikai vienu apdrošināšanas produktu, turklāt tādu, kas jāiegādājas obligāti, piemēram, OCTA vai īpašuma apdrošināšanu, ko pieprasa mājokļa kredīts. Taču tajā pašā laikā 12 procenti no visiem Jāņiem un Līgām pieņem atbildīgus lēmumus un izvēlas savus riskus nodot apdrošinātāju rokās, vienā reizē iegādājoties veselus trīs dažādus produktus un kombinējot, piemēram, īpašuma apdrošināšanu ar KASKO, OCTA vai nelaimes gadījumu apdrošināšanu,» skaidro apdrošināšanas sabiedrības «Balta» pārdošanas direktors un valdes loceklis Aivars Vilnītis.

Apdrošināšanas polišu dati atklāj, ka Jāņi biežāk nekā Līgas uzreiz iegādājas divu veidu pakalpojumus - nelaimes gadījumu un OCTA apdrošināšanu. To dara 39 procenti no visiem Jāņiem, kuru īpašumā ir divu polišu komplekts. Savukārt Līgas, kuru īpašumā ir divas polises, vairāk rūpējas par saviem spēkratiem, – viņas biežāk nekā Jāņi apdrošina savus auto gan ar OCTA, gan ar KASKO.

Iegādājoties trīs apdrošināšanas polises, redzamas atšķirības, kādas prioritātes ir Jāņiem un kādas – Līgām. Ja 42 procenti Jāņu izvēlas apdrošināties pret nelaimes gadījumiem, kā arī iegādāties KASKO un OCTA polisi, tad to dara tikai 29 procenti Līgu, kuru īpašumā ir trīs polises. Tajā pašā laikā Līgas biežāk nekā Jāņi trīs apdrošināšanas produktu komplektā KASKO, OCTA polises izvēlas papildināt ar īpašuma apdrošināšanu. To iespējams saistīt arī ar iepriekš minētajiem rezultātiem, ka Līgas biežāk nekā Jāņi par savu mājokli maksā kredītu, kas paredz obligātu īpašuma apdrošināšanu.

Savukārt KASKO apdrošināšanas polišu dati atklāj Līgu un Jāņu iecienītāko auto marku topu. Tie liecina, ka «Baltā» apdrošinātās Līgas iecienījušas dažādas «Opel» auto markas, otrajā un trešajā vietā atstājot «Audi» un «Volkswagen». Taču starp visu auto modeļiem Līgas visbiežāk brauc tieši ar «Audi A4».

Jāņiem patīk «Volkswagen» automašīnas, un viņi visbiežāk brauc ar piecus gadus vecu pelēcīti, kuram vienmēr iegādājas OCTA un KASKO apdrošināšanu. Otrajā un trešajā vietā Jāņiem attiecīgi ir «Audi» un «Toyota».

Izvēle abu vārdu īpašniekiem sakrīt krāsu ziņā, - visbiežāk abu dzimumu pārstāvji pārvietojas ar gaiši pelēkiem, melniem un tumši ziliem auto. Lai arī Jāņi biežāk nekā Līgas izvēlas apdrošināt dārgākus auto, kuru vērtība pārsniedz 15 000 latu, daiļā dzimuma pārstāves brauc ar jaunākiem auto. Visbiežāk Līgas pārvietojas ar četrus gadus jauniem auto, bet Jāņi - ar piecus gadus jauniem spēkratiem.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu