JL priekšvēlēšanu kampaņa izmaksājusi 440 tūkstošus latu

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Partijai «Jaunais laiks» izdevumi pirms jūnijā notikušajām Eiropas Parlamenta un pašvaldību vēlēšanām bijuši 440 286 latu apmērā, liecina partijas iesniegtā deklarācija Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojam.

Kopumā par reklāmas izvietošanu gan medijos, gan telpās un sabiedriskās vietās partija maksājusi 394 630 latus. Visvairāk izmaksājusi reklāmas izvietošana komerciālajā televīzijā - 124 207 latus, otras lielākās izmaksas bijušas par reklāmas izvietošanu telpās un sabiedriskās vietās - 63 914 latu. Priekšvēlēšanu reklāma sabiedriskajā televīzijā partijai izmaksājusi 19 499 latus, sabiedriskajā radio - 11 771 latu, bet komerciālajā radio - 22 064 latus.

Par reklāmas izvietošanu laikrakstos, žurnālos un biļetenos «jaunlaicēni» maksājuši kopumā 40 901 latu. Bet reklamēšanās internetā izmaksājusi 33 741 latu.


KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu